2014

Prace dyplomowe
  • Wykorzystanie gier dydaktycznych w pracy z uczniami sześcioletnimi o obniżonym poziomie kompetencji w zakresie dziecięcego liczenia
  • Trudności w uczeniu się u ucznia w szkole ogólnodostępnej wynikające z zaniedbań środowiskowych - diagnoza i terapia pedagogiczna. Studium przypadku.
  • Gotowość szkolna dzieci 6 i 7-letnich do podjęcia nauki czytania i pisania
  • Diagnoza i terapia zaburzeń w czytaniu i pisaniu 7-letnich uczniów klasy I
  • Wspieranie rozwoju dziecka 6-letniego na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych. Studium przypadku.
  • Trudności w czytaniu i pisaniu uczennicy klasy pierwszej - studium przypadku
  • Terapia zaburzeń w czytaniu i pisaniu ucznia klasy II z wadą wymowy. Studium przypadku.
  • Terapia trudności w uczeniu się u dzieci sześcioletnich z wadą słuchu
  • Terapia pedagogiczna w wychowaniu integralnym
  • Specyficzne trudności w zakresie czytania i pisania u ucznia klasy III
  • Wspieranie rozwoju językowego dzieci 4-letnich. Studium przypadku.
Prace licencjackie
  • Wybrane metody terapii u dzieci z autyzmem. Studium przypadku.
  • Rola gier i zabaw w pracy z dzieckiem z trudnościami w uczeniu się matematyki. Studium przypadku.
  • Relacje licealistów z rówieśnikami z dysleksją.
  • Zaburzenia w zachowaniu uczniów z niepowodzeniami szkolnymi. Badania w klasach 4-6 w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Białce.
  • Funkcjonowanie społeczne osób z Zespołem Aspergera. Studium przypadku.
  • Zaburzenia komunikacji u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Studium przypadku.
  • Rozwijanie zainteresowań dzieci z trudnościami szkolnymi. Studium przypadku
  • Postawy licealistów wobec osób z uszkodzonym słuchem - na podstawie badań własnych.
  • Funkcjonowanie społeczne ucznia z Zespołem Downa w młodszym wieku szkolnym. Studium przypadku.