2015

Prace licencjackie
  • Funkcjonowanie społeczne i poznawcze dzieci sześcioletnich odroczonych od obowiązku szkolnego
  • Uwarunkowania trudności w uczeniu się matematyki przez gimnazjalistów
  • Funkcjonowanie dzieci słyszących rodziców niesłyszących
  • Sprawność ruchowa dzieci pięcioletnich i formy jej wspierania.

2014

Prace dyplomowe
  • Poziom kompetencji w zakresie operacyjnego rozumowania sześcioletnich uczniów klasy pierwszej
  • Strategie czytania ze zrozumieniem u dziecka głuchego posługującego się polskim językiem migowym w wieku przedszkolnym. Studium przypadku
  • The cognitive approach to teaching practice in a 13 (14) year old boy with moderate intellectual disability (ID) based on brain damage. (Correction-compensation sessions within individual lessons in the second language literacy curriculum for the 2nd grade pupils.)
  • Ryzyko dysleksji u ucznia klasy II jako specyficzne zaburzenia w edukacji - studium przypadku
  • Trudności w uczeniu się dziecka dwujęzycznego - diagnoza i terapia pedagogiczna. Studium przypadku
  • Praca z dzieckiem zagrożonym dysleksją w klasach I-III
  • Wspieranie rozwoju dojrzałości szkolnej dziecka pięcioletniego. Studium przypadku.
  • Wykorzystanie gier dydaktycznych w pracy z uczniami sześcioletnimi o obniżonym poziomie kompetencji w zakresie dziecięcego liczenia
  • Trudności w uczeniu się u ucznia w szkole ogólnodostępnej wynikające z zaniedbań środowiskowych - diagnoza i terapia pedagogiczna. Studium przypadku.
  • Gotowość szkolna dzieci 6 i 7-letnich do podjęcia nauki czytania i pisania
  • Diagnoza i terapia zaburzeń w czytaniu i pisaniu 7-letnich uczniów klasy I
  • Wspieranie rozwoju dziecka 6-letniego na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych. Studium przypadku.
  • Trudności w czytaniu i pisaniu uczennicy klasy pierwszej - studium przypadku
  • Terapia zaburzeń w czytaniu i pisaniu ucznia klasy II z wadą wymowy. Studium przypadku.
  • Terapia trudności w uczeniu się u dzieci sześcioletnich z wadą słuchu
  • Terapia pedagogiczna w wychowaniu integralnym