Wypromowane prace dyplomowe
2015
Prace licencjackie
- Funkcjonowanie społeczne i poznawcze dzieci sześcioletnich odroczonych od obowiązku szkolnego
- Uwarunkowania trudności w uczeniu się matematyki przez gimnazjalistów
- Funkcjonowanie dzieci słyszących rodziców niesłyszących
- Sprawność ruchowa dzieci pięcioletnich i formy jej wspierania.
2014
Prace dyplomowe
- Poziom kompetencji w zakresie operacyjnego rozumowania sześcioletnich uczniów klasy pierwszej
- Strategie czytania ze zrozumieniem u dziecka głuchego posługującego się polskim językiem migowym w wieku przedszkolnym. Studium przypadku
- The cognitive approach to teaching practice in a 13 (14) year old boy with moderate intellectual disability (ID) based on brain damage. (Correction-compensation sessions within individual lessons in the second language literacy curriculum for the 2nd grade pupils.)
- Ryzyko dysleksji u ucznia klasy II jako specyficzne zaburzenia w edukacji - studium przypadku
- Trudności w uczeniu się dziecka dwujęzycznego - diagnoza i terapia pedagogiczna. Studium przypadku
- Praca z dzieckiem zagrożonym dysleksją w klasach I-III
- Wspieranie rozwoju dojrzałości szkolnej dziecka pięcioletniego. Studium przypadku.
- Wykorzystanie gier dydaktycznych w pracy z uczniami sześcioletnimi o obniżonym poziomie kompetencji w zakresie dziecięcego liczenia
- Trudności w uczeniu się u ucznia w szkole ogólnodostępnej wynikające z zaniedbań środowiskowych - diagnoza i terapia pedagogiczna. Studium przypadku.
- Gotowość szkolna dzieci 6 i 7-letnich do podjęcia nauki czytania i pisania
- Diagnoza i terapia zaburzeń w czytaniu i pisaniu 7-letnich uczniów klasy I
- Wspieranie rozwoju dziecka 6-letniego na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych. Studium przypadku.
- Trudności w czytaniu i pisaniu uczennicy klasy pierwszej - studium przypadku
- Terapia zaburzeń w czytaniu i pisaniu ucznia klasy II z wadą wymowy. Studium przypadku.
- Terapia trudności w uczeniu się u dzieci sześcioletnich z wadą słuchu
- Terapia pedagogiczna w wychowaniu integralnym