Wypromowane prace dyplomowe
2015
Prace licencjackie
- Rola nauczyciela prowadzącego i wspomagającego w klasach integracyjnych w nauczaniu wczesnoszkolnym
- Metody i formy terapii pedagogicznej osób z chorobą Alzheimera
- Funkcjonowanie szkolne dziecka rodziców pracujących za granicą
- Twórczość plastyczna dzieci o różnym poziomie intelektualnym w klasach 4-6
- Funkcjonowanie dzieci niesłyszących w wieku przedszkolnym
- Funkcjonowanie dzieci dyslektycznych w klasach 4-6 szkoły podstawowej
- Zaspokajanie potrzeb ucznia zdolnego w edukacji wczesnoszkolnej
- Funkcjonowanie ucznia nieśmiałego w klasach 4-6 szkoły podstawowej
- Funkcjonowanie dziecka z nadpobudliwością psychoruchową w edukacji wczesnoszkolnej
- Funkcjonowanie społeczne i poznawcze dzieci sześcioletnich odroczonych od obowiązku szkolnego
- Uwarunkowania trudności w uczeniu się matematyki przez gimnazjalistów
- Funkcjonowanie dzieci słyszących rodziców niesłyszących
- Sprawność ruchowa dzieci pięcioletnich i formy jej wspierania.
2014
Prace dyplomowe
- Poziom kompetencji w zakresie operacyjnego rozumowania sześcioletnich uczniów klasy pierwszej
- Strategie czytania ze zrozumieniem u dziecka głuchego posługującego się polskim językiem migowym w wieku przedszkolnym. Studium przypadku
- The cognitive approach to teaching practice in a 13 (14) year old boy with moderate intellectual disability (ID) based on brain damage. (Correction-compensation sessions within individual lessons in the second language literacy curriculum for the 2nd grade pupils.)
- Ryzyko dysleksji u ucznia klasy II jako specyficzne zaburzenia w edukacji - studium przypadku
- Trudności w uczeniu się dziecka dwujęzycznego - diagnoza i terapia pedagogiczna. Studium przypadku
- Praca z dzieckiem zagrożonym dysleksją w klasach I-III
- Wspieranie rozwoju dojrzałości szkolnej dziecka pięcioletniego. Studium przypadku.