2015

Prace dyplomowe
  • Znaczenie zajęć świetlicowych w kształtowaniu kompetencji społecznych uczniów z trudnościami w nauce. Studium przypadku.
  • Funkcjonowanie uczennicy z trudnościami w pisowni poprawnej ortograficznie w klasie VI
  • Funkcjonowanie dziecka z zaburzeniami percepcji słuchowej w IV klasie szkoły podstawowej
  • Praca wychowawcza z uczniem z zespołem FAS
Prace licencjackie
  • Rola nauczyciela prowadzącego i wspomagającego w klasach integracyjnych w nauczaniu wczesnoszkolnym
  • Metody i formy terapii pedagogicznej osób z chorobą Alzheimera
  • Funkcjonowanie szkolne dziecka rodziców pracujących za granicą
  • Twórczość plastyczna dzieci o różnym poziomie intelektualnym w klasach 4-6
  • Funkcjonowanie dzieci niesłyszących w wieku przedszkolnym
  • Funkcjonowanie dzieci dyslektycznych w klasach 4-6 szkoły podstawowej
  • Zaspokajanie potrzeb ucznia zdolnego w edukacji wczesnoszkolnej
  • Funkcjonowanie ucznia nieśmiałego w klasach 4-6 szkoły podstawowej
  • Funkcjonowanie dziecka z nadpobudliwością psychoruchową w edukacji wczesnoszkolnej
  • Funkcjonowanie społeczne i poznawcze dzieci sześcioletnich odroczonych od obowiązku szkolnego
  • Uwarunkowania trudności w uczeniu się matematyki przez gimnazjalistów
  • Funkcjonowanie dzieci słyszących rodziców niesłyszących
  • Sprawność ruchowa dzieci pięcioletnich i formy jej wspierania.

2014

Prace dyplomowe
  • Poziom kompetencji w zakresie operacyjnego rozumowania sześcioletnich uczniów klasy pierwszej
  • Strategie czytania ze zrozumieniem u dziecka głuchego posługującego się polskim językiem migowym w wieku przedszkolnym. Studium przypadku
  • The cognitive approach to teaching practice in a 13 (14) year old boy with moderate intellectual disability (ID) based on brain damage. (Correction-compensation sessions within individual lessons in the second language literacy curriculum for the 2nd grade pupils.)