Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace magisterskie
- Edukacyjne i społeczne funkcjonowanie uczniów klas IV-VI z rozpoznaną dysleksją. Studium przypadku.
- Poczucie lęku szkolnego dzieci z klasy szóstej szkoły podstawowej
- Funkcjonowanie dorosłych osób niepełnosprawnych intelektualnie a ich stereotypowy obraz wśród uczniów szkół ponad gimnazjalnych na Lubelszczyźnie
- Społeczne funkcjonowanie osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym - analiza indywidualnych przypadków
- Funkcjonowanie edukacyjne i społeczne dzieci z ADHA na pierwszym etapie edukacji w szkole ogólnodostępnej
- Postawy współpracowników wobec osoby niesłyszącej w środowisku pracy
- Aspiracje i plany życiowe osób z uszkodzonym wzrokiem.
- Rehabilitacja i edukacja wychowanków z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim w Specjalnym Ośrodku w Chełmie
- Postawy gimnazjalistów wobec rówieśników z wadami mowy.
- Relacje rówieśnicze a specjalne potrzeby edukacyjne w klasach zróżnicowanych wiekowo, w nauczaniu wczesnoszkolnym.
- Wspólczesne trudności dorosłych osób z niepełnosprawnością ruchową -studium indywidualnego przypadku
- Zachowania agresywne uczniów w klasach I-III szkoły podstawowej. Badania w wybranych szkołach na Lubelszczyźnie
2015
Prace dyplomowe
- Wspieranie rozwoju społecznego ucznia ze spektrum autyzmu w wieku przedszkolnym. Studium indywidualnego przypadku.
- Specyficzne trudności w zakresie czytania i pisania u ucznia klasy III. Studium przypadku.
- Indywidualizacja pracy z uczniem z niepełnosprawnościa intelektualną w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej
- Specyficzne trudności w zakresie czytania i pisania u ucznia klasy IV wynikające z zaniedbań środowiskowych
- Znaczenie zajęć świetlicowych w kształtowaniu kompetencji społecznych uczniów z trudnościami w nauce. Studium przypadku.
- Funkcjonowanie uczennicy z trudnościami w pisowni poprawnej ortograficznie w klasie VI
- Funkcjonowanie dziecka z zaburzeniami percepcji słuchowej w IV klasie szkoły podstawowej
- Praca wychowawcza z uczniem z zespołem FAS