2024

Prace magisterskie
  • Pełnienie ról małżeńskich przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną. Studium przypadku
  • Funkcjonowanie rodziny wychowującej dziecko ze spektrum zaburzeń autystycznych. Studium przypadku
  • Gotowość nauczycieli szkół ogólnodostępnych do edukacji włączającej w świetle badań własnych
  • Społeczne funkcjonowanie dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną. Studium przypadku
  • Specyfika rozwoju słuchowo-językowego dzieci z uszkodzeniami słuchu w rodzinie dwujęzycznej. Studium przypadku
  • Psychospołeczne funkcjonowanie młodzieży ze spektrum zaburzeń autystycznych. Studium przypadku
  • Edukacja włączająca uczniów z niepełnosprawnością w opinii rodziców
  • Oddziaływanie terapeutyczne w usprawnianiu dzieci i młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym. Studium przypadku
  • Społeczne wyobrażenia na temat osób z niepełnosprawnością słuchową w świetle badań własnych
  • Arteterapia w procesie rewalidacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami w opinii pedagogów specjalnych

2023

Prace dyplomowe
  • Umiejętności komunikacyjne obcokrajowców - studentów z Ukrainy zamieszkałych w Polsce
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w zespole edukacyjno-terapeutycznym SOSW w Lublinie
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w zespole edukacyjno-terapeutycznym SOSW w Lublinie
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w zespole edukacyjno-terapeutycznym SOSW w Lublinie
  • Ocena umiejętności komunikacyjnych ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie pierwszej szkoły podstawowej oraz program działań wspierających
  • Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych u dziecka w wieku przedszkolnym ze sprzężoną niepełnosprawnością w Ośrodku Rewalidacyjno-Wychowawczym
  • Umiejętności komunikacyjne obcokrajowców - studentów z Ukrainy zamieszkałych w Polsce

2022

Prace dyplomowe
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów klasy II w Zespole Szkół Specjalnych w Rzeszowie oraz program działań wspierających
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i ze spektrum zaburzeń autystycznych z zespołu edukacyjno-terapeutycznego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym oraz program działań wspierających
  • Umiejętności komunikacyjne ucznia z autyzmem oraz niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie szóstej w Szkole Podstawowej Specjalnej oraz plan działań wspierających.