2017

Prace licencjackie
  • Funkcje technologii informacyjnej w edukacji uczniów szkoły podstawowej w Żakowoli
  • Stres i sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych w pracy nauczyciela na przykładzie wybranej szkoły w Lublinie
  • Małżeństwo i rodzina w hierarchii wartości studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Wypalenie zawodowe nauczycieli wychowania fizycznego ze środowiska wiejskiego i miejskiego w świetle badań własnych
  • Profil kształcenia a plany i preferencje edukacyjno – zawodowe uczniów klas maturalnych na przykładzie wybranej placówki.

2016

Prace licencjackie
  • Źródła inspiracji w życiu i twórczości pisarzy generacji „Beat”
  • Pozytywne aspekty hipoterapii w opinii rodziców i terapeutów
  • Formacja permanentna w życiu konsekrowanym jako realizacja czterech filarów edukacji Jacquesa Delorsa
  • Nauczyciel w opinii uczniów z Zespołu Szkół w Łopienniku Nadrzecznym
  • Działalność Ośrodków Pomocy Społecznej i jej skuteczność w opinii pracowników
  • Aktywność zawodowa nauczycieli szkół podstawowych w gminie Piaski
  • Wartości i aspiracje młodzieży ponadgimnazjalnej w kontekście uwarunkowań rodzinnych
  • Perspektywa własnej kariery zawodowej w opinii uczniów Zespołu Szkół Samochodowych im. Stanisława Syroczyńskiego w Lublinie
  • Społeczne funkcjonowanie osób z syndromem Dorosłych Dzieci Alkoholików (DDA)
  • Funkcje gier komputerowych w życiu młodzieży gimnazjalnej na wsi i w mieście

2015

Prace licencjackie
  • Motywy wyboru szkoły ponadgimnazjalnej przez uczniów 9 gimnazjum im. cc. mjr. Hieronima Dekutowskiego ps. " Zapora " w Lublinie
  • Potrzeby rynku pracy a edukacyjne i zawodowe aspiracje maturzystów Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Iłży
  • Wyznawane wartości a wybór zawodu w opinii żołnierzy 14 Dywizjonu Artylerii Samobieżnej w Jarosławiu
  • Dalsze kształcenie a zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne uczniów klas maturalnych w Katolickim Liceum Ogólnokształcącym im. Papieża Jana Pawła II w Biłgoraju
  • Aktywizacja zawodowa i społeczna osób z niepełnosprawnością ruchową i intelektualną na przykładzie powiatu krasnostawskiego