Wypromowane prace dyplomowe
2023
Prace licencjackie
- Znaczenie wybranych kampanii społecznych w promowaniu profilaktyki zdrowotnej
- Specyfika i szanse rozwoju kobiecego dziennikarstwa sportowego na przykładzie relacji z meczów żużlowych prowadzonych przez Anitę Mazur i Marcelinę Rutkowską-Konikiewicz w latach 2019-2022
- Znaczenie wybranych kampanii społecznych w promowaniu bezpieczeństwa drogowego
- Funkcje profilu Ruchu Światło-Życie Archidiecezji Przemyskiej w roku 2020 i 2022 na portalu społecznościowym Facebook
- Konta instagramowe Rihanny i Kylie Jenner jako źródło informacji rynkowej o markach kosmetycznych
- Kreowanie wizerunku Jana Błachowicza na Instagramie w latach 2020-2021
Prace magisterskie
- Natywna reklama internetowa na Facebooku - badania odbioru wśród studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej KUL
- Obraz wojny rosyjsko-ukraińskiej w głównych wydaniach programów informacyjnych TVP i TVN
- Obraz narkomanii w filmach "Requiem dla snu", "My, dzieci z dworca Zoo" oraz "Wolność jest darem Boga"
2022
Prace licencjackie
- Zjawisko „kultury unieważniania” – analiza dyskursu wybranych społeczności internetowych
- Strategia komunikacyjna przedsiębiorstwa na przykładzie kawiarni "Basiowe Słodyczko"
- Techniki autopromocji celebrytów prowadzących pierwszą edycję programu "Usłyszcie nas".
- Wizerunek celebrytów uczestniczących w XII edycji programu telewizyjnego „The Voice of Poland”
- Obraz depresji na łamach „Faktu” w latach 2019-2021
- Nowe trendy w promocji na przykładzie kampanii marki Samsung realizowanych w latach 2018-2021
- Obraz konfliktu zbrojnego w Donbasie na przykładzie ukraińskich kanałów "1+1" i "Іnter" w 2021 roku
- Czynniki sukcesu marketingowego marki Kinder
- Techniki marketingu doświadczeń wykorzystywane w kreowaniu wizerunku marki Apple
- Wizerunek Donalda Tuska upowszechniany w 2021 roku na łamach "Newsweeka" i "Do Rzeczy".
- Wizerunki kobiet upowszechniane w reklamach wybranych marek kosmetycznych w 2021 roku