Wypromowane prace dyplomowe
2017
Prace licencjackie
- Projekt kampanii promocyjnej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Czynniki zmiany identyfikacji wizualnej marek Pepsi, Renault i LEGO.
- Czynniki atrakcyjności najpopularniejszego polskiego kanału YouTube dla graczy IsAmUxPompa
- Logo culture, no logo, post logo - rola marek w życiu młodzieży na przykładzie badań wybranej grupy gimnazjalistów.
Prace magisterskie
- Komercjalizacja blogosfery na przykładzie blogów modowych
- Medialne wizerunki Ewy Kopacz i Beaty Szydło upowszechniane na łamach "Newsweeka", "Polityki" i "wSieci"
- Zintegrowana komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Netrix
- Marketingowa strategia rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie sieci salonów fryzjerskich
2016
Prace licencjackie
- Funkcje kampanii społecznej na rzecz ochrony praw zwierząt
- Socjotechniki wykorzystywane w programach rozrywkowych na przykładzie ,,Małych Gigantów"
- Lokowanie marki w grach komputerowych na przykładzie "Need For Speed"
- Blogi jako forma komunikowania biznesowego
- Manipulacja dziennikarska na przykładzie advertoriali.
- Wizerunek medialny Andrzeja Dudy kreowany w kampanii wyborczej na łamach "Gazety Wyborczej" i "Rzeczpospolitej"
- Tworzenie publicznego wizerunku i elementy "personal branding" na przykładzie blogów i publikacji Ewy Chodakowskiej i Anny Lewandowskiej
- Wizerunek Kamila Durczoka kreowany na łamach wybranych tygodników opiniotwórczych w kontekście "afery mobbingowej"
- Obraz śmierci Whitney Houston na łamach prasy i w wybranych serwisach internetowych
- Public relations Kościoła Katolickiego na przykładzie Światowych Dni Młodzieży ze szczególnym uwzględnieniem diecezji radomskiej
- Rola Internetu w prezydenckiej kampani wyborczej Andrzeja Dudy
Prace magisterskie
- Róznorodność kulturowa Lubelszczyzny w kreowaniu i promocji jej produktu turystycznego "POrt of eastern LAND"