2017

Prace licencjackie
  • Projekt kampanii promocyjnej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Czynniki zmiany identyfikacji wizualnej marek Pepsi, Renault i LEGO.
  • Czynniki atrakcyjności najpopularniejszego polskiego kanału YouTube dla graczy IsAmUxPompa
  • Logo culture, no logo, post logo - rola marek w życiu młodzieży na przykładzie badań wybranej grupy gimnazjalistów.
Prace magisterskie
  • Komercjalizacja blogosfery na przykładzie blogów modowych
  • Medialne wizerunki Ewy Kopacz i Beaty Szydło upowszechniane na łamach "Newsweeka", "Polityki" i "wSieci"
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Netrix
  • Marketingowa strategia rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie sieci salonów fryzjerskich

2016

Prace licencjackie
  • Funkcje kampanii społecznej na rzecz ochrony praw zwierząt
  • Socjotechniki wykorzystywane w programach rozrywkowych na przykładzie ,,Małych Gigantów"
  • Lokowanie marki w grach komputerowych na przykładzie "Need For Speed"
  • Blogi jako forma komunikowania biznesowego
  • Manipulacja dziennikarska na przykładzie advertoriali.
  • Wizerunek medialny Andrzeja Dudy kreowany w kampanii wyborczej na łamach "Gazety Wyborczej" i "Rzeczpospolitej"
  • Tworzenie publicznego wizerunku i elementy "personal branding" na przykładzie blogów i publikacji Ewy Chodakowskiej i Anny Lewandowskiej
  • Wizerunek Kamila Durczoka kreowany na łamach wybranych tygodników opiniotwórczych w kontekście "afery mobbingowej"
  • Obraz śmierci Whitney Houston na łamach prasy i w wybranych serwisach internetowych
  • Public relations Kościoła Katolickiego na przykładzie Światowych Dni Młodzieży ze szczególnym uwzględnieniem diecezji radomskiej
  • Rola Internetu w prezydenckiej kampani wyborczej Andrzeja Dudy
Prace magisterskie
  • Róznorodność kulturowa Lubelszczyzny w kreowaniu i promocji jej produktu turystycznego "POrt of eastern LAND"