2016

Prace licencjackie
  • Wizerunek medialny Andrzeja Dudy kreowany w kampanii wyborczej na łamach "Gazety Wyborczej" i "Rzeczpospolitej"
  • Tworzenie publicznego wizerunku i elementy "personal branding" na przykładzie blogów i publikacji Ewy Chodakowskiej i Anny Lewandowskiej
  • Wizerunek Kamila Durczoka kreowany na łamach wybranych tygodników opiniotwórczych w kontekście "afery mobbingowej"
  • Obraz śmierci Whitney Houston na łamach prasy i w wybranych serwisach internetowych
  • Public relations Kościoła Katolickiego na przykładzie Światowych Dni Młodzieży ze szczególnym uwzględnieniem diecezji radomskiej
  • Rola Internetu w prezydenckiej kampani wyborczej Andrzeja Dudy
Prace magisterskie
  • Róznorodność kulturowa Lubelszczyzny w kreowaniu i promocji jej produktu turystycznego "POrt of eastern LAND"
  • Wizerunek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy popularyzowany na łamach polskiej prasy w latach 1994, 2004, 2014.
  • Zmiana wartości upowszechnianych w polskiej reklamie na łamach tygodnika „Newsweek”
  • Rozgłos jako narzędzie tworzenia wizerunku wybranych organizacji i celebrytów.
  • Obiektywizm i wiarygodność lokalnej prasy: "Dwutygodnika Suwalskiego" w opiniach mieszkańców Suwałk.

2015

Prace licencjackie
  • Płeć a odbiór seksualnych treści reklamowych
  • Kultura alternatywna a konsumpcja - analiza zjawiska downshifting
  • Strategia rozwoju marki Zara w latach 2012-2014.
  • Funkcje i typy humoru w reklamach Telekomunikacji Polskiej, Plusa, Sprite.
  • Formy i treści reklamy niekonwencjonalnej
  • Wizerunek medialny Joanny Brodzik na podstawie seriali "Kasia i Tomek","Cisza nad rozlewiskiem" i wywiadów prasowych w 2002 i 2014 roku.
  • Socjotechniki sprzedaży bezpośredniej na przykładzie działań przedsiębiorstwa Amway.
  • Analiza kampanii wyborczej Andrzeja Mańki na przykładzie wyborów samorządowych w 2014 roku
  • Strategia komunikacji promocyjnej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na lata 2014-2017