Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace licencjackie
- Wizerunek medialny Andrzeja Dudy kreowany w kampanii wyborczej na łamach "Gazety Wyborczej" i "Rzeczpospolitej"
- Tworzenie publicznego wizerunku i elementy "personal branding" na przykładzie blogów i publikacji Ewy Chodakowskiej i Anny Lewandowskiej
- Wizerunek Kamila Durczoka kreowany na łamach wybranych tygodników opiniotwórczych w kontekście "afery mobbingowej"
- Obraz śmierci Whitney Houston na łamach prasy i w wybranych serwisach internetowych
- Public relations Kościoła Katolickiego na przykładzie Światowych Dni Młodzieży ze szczególnym uwzględnieniem diecezji radomskiej
- Rola Internetu w prezydenckiej kampani wyborczej Andrzeja Dudy
Prace magisterskie
- Róznorodność kulturowa Lubelszczyzny w kreowaniu i promocji jej produktu turystycznego "POrt of eastern LAND"
- Wizerunek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy popularyzowany na łamach polskiej prasy w latach 1994, 2004, 2014.
- Zmiana wartości upowszechnianych w polskiej reklamie na łamach tygodnika „Newsweek”
- Rozgłos jako narzędzie tworzenia wizerunku wybranych organizacji i celebrytów.
- Obiektywizm i wiarygodność lokalnej prasy: "Dwutygodnika Suwalskiego" w opiniach mieszkańców Suwałk.
2015
Prace licencjackie
- Płeć a odbiór seksualnych treści reklamowych
- Kultura alternatywna a konsumpcja - analiza zjawiska downshifting
- Strategia rozwoju marki Zara w latach 2012-2014.
- Funkcje i typy humoru w reklamach Telekomunikacji Polskiej, Plusa, Sprite.
- Formy i treści reklamy niekonwencjonalnej
- Wizerunek medialny Joanny Brodzik na podstawie seriali "Kasia i Tomek","Cisza nad rozlewiskiem" i wywiadów prasowych w 2002 i 2014 roku.
- Socjotechniki sprzedaży bezpośredniej na przykładzie działań przedsiębiorstwa Amway.
- Analiza kampanii wyborczej Andrzeja Mańki na przykładzie wyborów samorządowych w 2014 roku
- Strategia komunikacji promocyjnej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na lata 2014-2017