2019

Prace magisterskie
  • Public relations w kształtowaniu wizerunku coworking
  • Autopromocja w serwisie Twitch. tv. Na przykładzie wybranych streamerów

2018

Prace licencjackie
  • Odpowiedzialność prawna za plagiat w sferze działalności artystycznej
  • Obraz opozycji w powojennej Polsce w tygodniku satyrycznym "Szpilki" w latach 1945-1947
  • Public relations a publicity - etyczne i pragmatyczne wymiary kreowania wizerunku na przykładzie wybranych celebrytów
  • Wizerunek klubu żużlowego "Motor Lublin" w świadomości lublinian w latach 2015 - 2018
  • Wizerunek Platformy Obywatelskiej po wyborach parlamentarnych w 2015 roku upowszechniony na łamach "Rzeczpospolitej" i "Gazety Wyborczej"
  • Kreowanie wizerunku Roberta Lewandowskiego przez agencję CK Sport Management w latach 2014-2017
  • Wizerunek papieża Franciszka kreowany na łamach "Newsweeka" i "Do Rzeczy" w kontekście Światowych Dni Młodzieży w 2016 roku
  • Wykorzystanie narzędzi PR na rynku pracy na przykładzie działań AIESEC
  • Funkcje wybranych artefaktów wykorzystywanych w reklamie
Prace magisterskie
  • Marketingowe aspekty utworzenia kawiarni w Lublinie
  • Zjawisko shoppingu w opiniach klientów Centrum Handlowego "Tarasy Zamkowe"
  • Public relations w kreowaniu wizerunku motocyklistów
  • Strategia promocyjna koncernu IKEA w latach 2000-2016
  • Czynniki atrakcyjności najpopularniejszych, rosyjskojęzycznych wideoblogów life-stylowych

2017

Prace licencjackie
  • Rola redaktor naczelnej Anny Wintour w budowaniu siły marki Vogue
  • Komercjalizacja piłki nożnej na przykładzie wybranych klubów sportowych
  • Komunikacja wizualna jako budowanie perswazyjności marki
  • Lokowanie produktu w serialu "Seks w wielkim mieście"