Wypromowane prace dyplomowe
2018
Prace magisterskie
- Public relations w kreowaniu wizerunku motocyklistów
- Strategia promocyjna koncernu IKEA w latach 2000-2016
- Czynniki atrakcyjności najpopularniejszych, rosyjskojęzycznych wideoblogów life-stylowych
2017
Prace licencjackie
- Rola redaktor naczelnej Anny Wintour w budowaniu siły marki Vogue
- Komercjalizacja piłki nożnej na przykładzie wybranych klubów sportowych
- Komunikacja wizualna jako budowanie perswazyjności marki
- Lokowanie produktu w serialu "Seks w wielkim mieście"
- Projekt kampanii promocyjnej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Czynniki zmiany identyfikacji wizualnej marek Pepsi, Renault i LEGO.
- Czynniki atrakcyjności najpopularniejszego polskiego kanału YouTube dla graczy IsAmUxPompa
- Logo culture, no logo, post logo - rola marek w życiu młodzieży na przykładzie badań wybranej grupy gimnazjalistów.
Prace magisterskie
- Komercjalizacja blogosfery na przykładzie blogów modowych
- Medialne wizerunki Ewy Kopacz i Beaty Szydło upowszechniane na łamach "Newsweeka", "Polityki" i "wSieci"
- Zintegrowana komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Netrix
- Marketingowa strategia rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie sieci salonów fryzjerskich
2016
Prace licencjackie
- Funkcje kampanii społecznej na rzecz ochrony praw zwierząt
- Socjotechniki wykorzystywane w programach rozrywkowych na przykładzie ,,Małych Gigantów"
- Lokowanie marki w grach komputerowych na przykładzie "Need For Speed"
- Blogi jako forma komunikowania biznesowego
- Manipulacja dziennikarska na przykładzie advertoriali.