Wypromowane prace dyplomowe
2025
Prace licencjackie
- Wizerunek Joanny Chyłki w kontekście współczesnych, medialnych wzorców kobiecości
- Specyfika promocji wydawnictw książkowych na przykładzie „KDW" i „Naukowa.pl"
- Budowanie społeczności marki Apple jako technika wzmacniania lojalności konsumentów z marką
- Czynniki kształtowania popularności instagramowego kanału Żanety Ochmańskiej-Król
- Zarządzanie komunikacją w kryzysie w Polskim Związku Piłki Nożnej na przykładzie wydarzeń z lat 2022-2024
- Wizerunek rodziny upowszechniany na kanale YouTube „Andziaks” w 2024 roku
- Planowanie strategii promocyjnej dla nowo powstałego sklepu „Czapkomat”
- Fenomen popularności kanału kulinarnego Szymona Nyczke w serwisie YouTube
Prace magisterskie
- Strategie kreowania „autentyczności” i zaangażowania społecznego w budowaniu marki osobistej wybranych YouTuberów
- Znaczenie wybranych kampanii społecznych w upowszechnianiu profilaktyki przemocy
- Strategie i taktyki komunikacyjne wybranych twórców internetowych w promowaniu wartości religijnych
- Ewolucja treści i form komunikacji promocyjnej marki Coco Chanel po 2000 roku
2024
Prace licencjackie
- Czynniki popularności seriali anime na przykładzie „One Piece”
- Znaczenie wybranych kampanii społecznych w poszerzaniu wiedzy o depresji
- Marketing sportowy na przykładzie klubu żużlowego Platinum Motor Lublin w latach 2019-2023
- Czynniki kształtowania popularności instagramowego kanału podróżniczego „Elias i Kajsa”
- Obraz rodziny kreowany w reklamach marek kosmetycznych na przykładzie Bambino, Avon, Rossman w 2023 roku
- Techniki autoprezentacji wykorzystywane przez uczestników debaty wyborczej emitowanej w TVP w 2023 roku
- Instagram jako narzędzie budowania marki na przykładzie Hairy Tale Cosmetics
- Techniki zaangażowania społecznego i autentyczności w budowaniu marki osobistej na przykładzie instagramowego kanału Martyny Wojciechowskiej