2025

Prace licencjackie
  • Wizerunek Joanny Chyłki w kontekście współczesnych, medialnych wzorców kobiecości
  • Specyfika promocji wydawnictw książkowych na przykładzie „KDW" i „Naukowa.pl"
  • Budowanie społeczności marki Apple jako technika wzmacniania lojalności konsumentów z marką
  • Czynniki kształtowania popularności instagramowego kanału Żanety Ochmańskiej-Król
  • Zarządzanie komunikacją w kryzysie w Polskim Związku Piłki Nożnej na przykładzie wydarzeń z lat 2022-2024
  • Wizerunek rodziny upowszechniany na kanale YouTube „Andziaks” w 2024 roku
  • Planowanie strategii promocyjnej dla nowo powstałego sklepu „Czapkomat”
  • Fenomen popularności kanału kulinarnego Szymona Nyczke w serwisie YouTube
Prace magisterskie
  • Strategie kreowania „autentyczności” i zaangażowania społecznego w budowaniu marki osobistej wybranych YouTuberów
  • Znaczenie wybranych kampanii społecznych w upowszechnianiu profilaktyki przemocy
  • Strategie i taktyki komunikacyjne wybranych twórców internetowych w promowaniu wartości religijnych
  • Ewolucja treści i form komunikacji promocyjnej marki Coco Chanel po 2000 roku

2024

Prace licencjackie
  • Czynniki popularności seriali anime na przykładzie „One Piece”
  • Znaczenie wybranych kampanii społecznych w poszerzaniu wiedzy o depresji
  • Marketing sportowy na przykładzie klubu żużlowego Platinum Motor Lublin w latach 2019-2023
  • Czynniki kształtowania popularności instagramowego kanału podróżniczego „Elias i Kajsa”
  • Obraz rodziny kreowany w reklamach marek kosmetycznych na przykładzie Bambino, Avon, Rossman w 2023 roku
  • Techniki autoprezentacji wykorzystywane przez uczestników debaty wyborczej emitowanej w TVP w 2023 roku
  • Instagram jako narzędzie budowania marki na przykładzie Hairy Tale Cosmetics
  • Techniki zaangażowania społecznego i autentyczności w budowaniu marki osobistej na przykładzie instagramowego kanału Martyny Wojciechowskiej