Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace licencjackie
- Czynniki popularności seriali anime na przykładzie „One Piece”
- Znaczenie wybranych kampanii społecznych w poszerzaniu wiedzy o depresji
- Marketing sportowy na przykładzie klubu żużlowego Platinum Motor Lublin w latach 2019-2023
- Czynniki kształtowania popularności instagramowego kanału podróżniczego „Elias i Kajsa”
- Obraz rodziny kreowany w reklamach marek kosmetycznych na przykładzie Bambino, Avon, Rossman w 2023 roku
- Techniki autoprezentacji wykorzystywane przez uczestników debaty wyborczej emitowanej w TVP w 2023 roku
- Instagram jako narzędzie budowania marki na przykładzie Hairy Tale Cosmetics
- Techniki zaangażowania społecznego i autentyczności w budowaniu marki osobistej na przykładzie instagramowego kanału Martyny Wojciechowskiej
- Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych na przykładzie kont Julii Kubiak
- Wpływ influencerów na decyzje konsumpcyjne w opiniach młodych dorosłych
- Obraz kobiety w kontekście nurtu body positive na przykładzie instagramowych kont Ogi Ugonoh i Natalii Szymaniec-Szłamas
- Techniki promocyjne wykorzystywane przez Dolnośląski Inspektorat Ochrony Zwierząt na Instagramie w okresie drugiego półrocza 2023 roku
Prace magisterskie
- Kreowanie wizerunku banku PKO BP w 2022 i 2023 roku
- Marketing sportowy na przykładzie klubów piłkarskich Motor Lublin oraz Avia Świdnik w 2023 roku
- Medialny obraz osób z zaburzeniami psychicznymi upowszechniany na łamach "Faktu" i "Gazety Wyborczej" w 2020 i 2023 roku
2023
Prace licencjackie
- Budowanie marki narodowej na przykładzie kampanii realizowanych przez Polską Fundację Narodową
- Zmiana treści i form reklamy marki Max Factor
- Budowanie marki osobistej Sławomira Mentzena na Facebooku w 2022 roku
- Serwis YouTube jako narzędzie autopromocji Angeliki Trochonowicz i Łukasza Trochonowicza
- Czynniki sukcesu rynkowego marki World Wrestling Entertainment