2005

Prace magisterskie
  • Postawy młodzieży gimnazjalnej wobec osób z upośledzeniem umysłowym w środowisku wiejskim i miejskim.
  • Obraz siebie i obraz własnego ciała u osób uprawiających taniec towarzyski.
  • Poziom zdolności twórczych a obraz siebie u osób w sytuacji kryzysowej.
  • Lęki osobowościowe a poczucie osamotnienia u młodzieży studiującej.
  • Ocena opisowa w świetle wypowiedzi uczniów,rodziców i nauczycieli.
  • Preferencje wartości u uczniów mających wysokie osiągnięcia matematyczne i humanistyczne.
  • Rola gier i zabaw w rehabilitacji dzieci z upośledzeniem umysłowym.
  • Środowisko zamieszkania a typ religijności - badania empiryczne młodzieży mieszkającej na wsi i w mieście.
  • Psychologiczna charakterystyka menadżerów na stanowiskach kierowniczych.
  • Osobowość twórcy w świetle teorii Analizy Transakcyjnej E. Berne.
  • Środowisko wychowawcze a zachowania agresywne u młodzieży w wieku gimnazjalnym.
  • Kryzys wartości u uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych.
  • Sytuacja domowa i szkolna dziecka wychowującego się w rodzinie alkoholowej.
  • Przyczyny niepowodzeń i sukcesów szkolnych w opinii uczniów gimnazjum.
  • Rola Środowiskowego Domu Samopomocy w życiu osób z upośledzieniem umysłowym.
  • Obraz siebie a percepcja osób o zróżnicowanym poziomie inteligencji.
  • Opinie na temat mądrości w różnych okresach życia.
  • Samoświadomość u osób o zróżnicowanym poziomie zdolności twórczych.
  • Zdolności twórcze a osiągnięcia szkolne uczniów w klasach gimnazjalnych.
  • Motywy podejmowania działalności przez wolontariuszy.