Wypromowane prace dyplomowe
2005
Prace magisterskie
- Postawy młodzieży gimnazjalnej wobec osób z upośledzeniem umysłowym w środowisku wiejskim i miejskim.
- Obraz siebie i obraz własnego ciała u osób uprawiających taniec towarzyski.
- Poziom zdolności twórczych a obraz siebie u osób w sytuacji kryzysowej.
- Lęki osobowościowe a poczucie osamotnienia u młodzieży studiującej.
- Ocena opisowa w świetle wypowiedzi uczniów,rodziców i nauczycieli.
- Preferencje wartości u uczniów mających wysokie osiągnięcia matematyczne i humanistyczne.
- Rola gier i zabaw w rehabilitacji dzieci z upośledzeniem umysłowym.
- Środowisko zamieszkania a typ religijności - badania empiryczne młodzieży mieszkającej na wsi i w mieście.
- Psychologiczna charakterystyka menadżerów na stanowiskach kierowniczych.
- Osobowość twórcy w świetle teorii Analizy Transakcyjnej E. Berne.
- Środowisko wychowawcze a zachowania agresywne u młodzieży w wieku gimnazjalnym.
- Kryzys wartości u uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych.
- Sytuacja domowa i szkolna dziecka wychowującego się w rodzinie alkoholowej.
- Przyczyny niepowodzeń i sukcesów szkolnych w opinii uczniów gimnazjum.
- Rola Środowiskowego Domu Samopomocy w życiu osób z upośledzieniem umysłowym.
- Obraz siebie a percepcja osób o zróżnicowanym poziomie inteligencji.
- Opinie na temat mądrości w różnych okresach życia.
- Samoświadomość u osób o zróżnicowanym poziomie zdolności twórczych.
- Zdolności twórcze a osiągnięcia szkolne uczniów w klasach gimnazjalnych.
- Motywy podejmowania działalności przez wolontariuszy.