Wypromowane prace dyplomowe
2020
Prace magisterskie
- Rozwój językowy i emocjonalny dzieci dwujęzycznych w rodzinach przebywających na emigracji. Studium przypadku
- Trudności uczniów w czytaniu i pisaniu w doświadczeniu nauczycieli klas I - III
- Trudności wychowawcze w pracy z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną w opinii nauczycieli-wychowawców internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Bystrzycy
- Relacje rówieśnicze uczniów ze spektrum zaburzeń autystycznych w klasie integracyjnej szkoły podstawowej w opinii nauczycieli
- Doświadczenia życiowe członków rodzin osób z niepełnosprawnością intelektualną. Studium przypadku
- Społeczne postrzeganie zawodu logopedy i pedagoga specjalnego
- Specjalne potrzeby dorosłych osób z mózgowym porażeniem dziecięcym w opinii badanych
- Ocenianie osiągnięć uczniów w zróżnicowanych grupach klasowych w opinii nauczycieli
- Profilaktyka zaburzeń głosu u nauczycieli w świetle badań własnych
- Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów klas I-III w edukacji matematycznej w doświadczeniu nauczycieli
- Zaburzenia w rozwoju mowy u dzieci urodzonych przedwcześnie. Studium przypadku
- Korzystanie z gier komputerowych i internetu a rozwój dzieci w wieku 7-10 lat w opinii rodziców.
- Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów klas I-III szkoły podstawowej w edukacji polonistycznej w opinii nauczycieli
2019
Prace magisterskie
- Zadania przedszkola i rodziców w procesie adaptacji dziecka 3-letniego do środowiska przedszkolnego
- Wyobrażenia dzieci i młodzieży szkolnej na temat osób z Zespołem Aspergera
- Zagrożenie uczniów klas VII - VIII lubelskich szkół podstawowych uzależnieniem od substancji psychoaktywnych
- Zjawisko agresji wśród młodzieży licealnej w świetle badań własnych
2018
Prace licencjackie
- Kształcenie integracyjne uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w opinii pedagogów
- Postrzeganie osób z zespołem Downa przez lubelskich maturzystów
- Terapia zaburzeń integracji sensorycznej a funkcjonowanie dzieci z autyzmem w opinii rodziców