2021

Prace licencjackie
  • Rola rodziców we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w świetle badań własnych
  • Formy spędzania czasu wolnego przez dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w opinii rodziców
  • Metody wczesnego wspomagania rozwoju dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych w opinii rodziców
  • Znaczenie zabawy we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci z niepełnosprawnością w opinii terapeutów

2020

Prace licencjackie
  • Wsparcie rodzin wychowujących dziecko z Zespołem Downa. Studium przypadku
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z uszkodzeniami słuchu w opinii terapeutów
  • Rozwój dziecka a oddziaływania opiekuńczo-wychowawcze w opinii personelu Domu Małych Dzieci w Chełmie
  • Relacje rodzeństwa dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w opinii rodziców
  • Reakcje rodziców wobec niepomyślnej diagnozy prenatalnej w świetle badań własnych
  • Postawy studentów wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną na podstawie badań własnych
  • Relacje rówieśnicze dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach VI-VIII szkoły podstawowej ogólnodostępnej
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
  • Postawy społeczeństwa wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną w świetle badań własnych
  • Sytuacje rodzin po stracie dziecka z niepełnosprawnością. Studium przypadku
  • Życie jako wartość w obliczu niepomyślnej diagnozy prenatalnej w opinii matek
  • Reakcje rodziców po diagnozie dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
Prace magisterskie
  • Realizacja funkcji wychowawczej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 w Lublinie w opinii nauczycieli
  • Rozwój językowy i emocjonalny dzieci dwujęzycznych w rodzinach przebywających na emigracji. Studium przypadku
  • Trudności uczniów w czytaniu i pisaniu w doświadczeniu nauczycieli klas I - III