Wypromowane prace dyplomowe
2021
Prace licencjackie
- Edukacja i terapia dzieci z niepełnosprawnością w dobie pandemii COVID-19
- Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci przedwcześnie urodzonych w opinii rodziców
- Rola rodziców we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w świetle badań własnych
- Formy spędzania czasu wolnego przez dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w opinii rodziców
- Metody wczesnego wspomagania rozwoju dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych w opinii rodziców
- Znaczenie zabawy we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci z niepełnosprawnością w opinii terapeutów
2020
Prace licencjackie
- Wsparcie rodzin wychowujących dziecko z Zespołem Downa. Studium przypadku
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
- Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z uszkodzeniami słuchu w opinii terapeutów
- Rozwój dziecka a oddziaływania opiekuńczo-wychowawcze w opinii personelu Domu Małych Dzieci w Chełmie
- Relacje rodzeństwa dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w opinii rodziców
- Reakcje rodziców wobec niepomyślnej diagnozy prenatalnej w świetle badań własnych
- Postawy studentów wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną na podstawie badań własnych
- Relacje rówieśnicze dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach VI-VIII szkoły podstawowej ogólnodostępnej
- Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
- Postawy społeczeństwa wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną w świetle badań własnych
- Sytuacje rodzin po stracie dziecka z niepełnosprawnością. Studium przypadku
- Życie jako wartość w obliczu niepomyślnej diagnozy prenatalnej w opinii matek
- Reakcje rodziców po diagnozie dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
Prace magisterskie
- Realizacja funkcji wychowawczej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 w Lublinie w opinii nauczycieli