Wypromowane prace dyplomowe
2022
Prace dyplomowe
- Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i ze spektrum zaburzeń autystycznych z zespołu edukacyjno-terapeutycznego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym oraz program działań wspierających
- Umiejętności komunikacyjne ucznia z autyzmem oraz niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie szóstej w Szkole Podstawowej Specjalnej oraz plan działań wspierających.
- Umiejętności komunikacyjne dziecka z uszkodzonym słuchem i dzieci odmiennych kulturowo i językowo. Plan działań wspierających
- Umiejętności komunikacyjne uczniów 5 i 6 letnich uczęszczających do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej nr 30 w Lublinie
- Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną oraz program działań wspierających klasę we wzajemnej komunikacji
- Relacje uczennicy z mutyzmem wybiórczym w grupie rówieśniczej
- Umiejętności komunikacyjne dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych wraz z planem działa wspierających
- Ocena umiejętności komunikacyjnych ucznia ze sprzężoną niepełnosprawnością oraz program działań wspierających
- Umiejętności komunikacyjne uczniów w zespole edukacyjno-terapeutycznym Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Specjalnych oraz plan działań wspierających
- Ocena umiejętności komunikacyjnych ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną w klasie trzeciej szkoły podstawowej oraz program działań wspierających
- Umiejętności komunikacyjne dziecka z niedosłuchem odbiorczym i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w przedszkolu integracyjnym oraz program działań wspierających
- Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością lekką w tym z afazją motoryczną i niedosłuchem
- Umiejętności komunikacyjne uczniów rozwijających się w spektrum autyzmu w klasie 4 Społecznej Terapeutycznej Szkoły Podstawowej
- Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnością ruchową w tym z afazją w szkole podstawowej ogólnodostępnej oraz program działań wspierających.
- Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem dziecięcym w szkole podstawowej ogólnodostępnej oraz program działań wspierających
- Umiejętności komunikacyjne ucznia ze spektrum zaburzeń autystycznych uczęszczającego do ogólnodostępnej szkoły podstawowej z oddziałami integracyjnymi oraz plan działań wspierających
2021
Prace licencjackie
- Edukacja dzieci z chorobami przewlekłymi w opinii studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Wspomaganie rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w świetle badań własnych
- Wiedza uczniów klas siódmych i ósmych na temat osób ze spektrum zaburzeń autystycznych.
- Arteterapia w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lubaczowie