Wypromowane prace dyplomowe
2023
Prace dyplomowe
- Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych u
dziecka w wieku przedszkolnym ze sprzężoną
niepełnosprawnością w Ośrodku Rewalidacyjno-
Wychowawczym
Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych u
dziecka w wieku przedszkolnym ze sprzężoną
niepełnosprawnością w Ośrodku Rewalidacyjno-
Wychowawczym
- Umiejętności społeczno- komunikacyjne uczniów klasy ósmej szkoły terapeutycznej.
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych uczennicy z dyslalią i zagrożeniem dysleksją oraz program działań wspierających
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych uczennicy z dyslalią i zagrożeniem dysleksją oraz program działań wspierających
- Uwarunkowania komunikacyjne i społeczne uczennicy klasy III z Zespołem Aspergera
- Wspieranie umiejętności społecznych ucznia z Zespołem Aspergera - ucznia siódmej klasy szkoły ogólnodostępnej.
- Umiejętności komunikacyjne i funkcjonowanie społeczne dziewczynki niemówiącej z niepełnosprawnością intelektualną umiarkowaną i ruchową w klasie II ogólnodostępnej szkoły podstawowej
2022
Prace dyplomowe
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych w grupie przedszkolnej 6-latków ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz program działań wspierających
- Charakterystyka komunikacji rówieśniczej w klasie drugiej szkoły podstawowej oraz program działań wpierających skuteczną komunikację w grupie
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych i działań wspierających ucznia z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
- Charakterystyka umiejętności
komunikacyjnych dziecka ze spektrum
autyzmu na tle grupy
rówieśniczej oraz opracowanie
programu działań wspierających
komunikację ucznia
komunikację ucznia
- Wspomaganie komunikacji językowej dzieci 5-letnich z różnym typem zaburzeń rozwoju mowy - na podstawie wielokrotnego studium przypadku
w przedszkolu integracyjnym
- Specyfika sposobów komunikowania 21-letniego mężczyzny z ograniczonymi możliwościami komunikacyjnymi – studium przypadku. Propozycja działań wspierających proces komunikowania
- Funkcjonowanie dziecka z mutyzmem wybiórczym w grupie przedszkolnej ogólnodostępnej - opis umiejętności komunikacyjnych dziecka
- Charakterystyka porównawcza umiejętności komunikacyjnych ucznia klasy integracyjnej z niepełnosprawnością sprzężoną
- Wspólna aktywność jako próba budowania komunikacji w grupie zróżnicowanej
- Umiejętności komunikacyjne ucznia z autyzmem w oddziale przedszkolnym i określenie działań wspierających
- Umiejętności komunikacyjne ucznia z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie piątej integracyjnej oraz program działań wspierających
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych i program działań wspierających w klasie specjalnej
- Umiejętności komunikacyjne dziecka z mutyzmem selektywnym w wieku przedszkolnym na tle grupy rówieśniczej