Wypromowane prace dyplomowe
2022
Prace dyplomowe
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych grupy przedszkolnej ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Możliwości komunikacyjne uczennicy z niepełnosprawnością w stopniu lekkim
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych i program działań naprawczych w oddziale przedszkolnym specjalnym.
- Program działań wspierających komunikację dzieci w spektrum autyzmu w grupie przedszkolnej 4-latków ze SPE. Zbiorowe studium przypadku
2021
Prace licencjackie
- Postawy studentów pedagogiki wobec osób z zaburzeniami mowy
- Metody wsparcia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- Planowanie kariery zawodowej przez studentów Pedagogiki specjalnej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z uszkodzonym słuchem uczęszczających do klas integracyjnych szkoły podstawowej w opinii pedagogów
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych dzieci wychowujących się w rodzinach dysfunkcyjnych. Studium przypadku
- Warsztat surdologopedy XXI wieku w świetle wypowiedzi terapeutów. Studium przypadku
- Sytuacja szkolna ucznia z uszkodzonym słuchem w szkole ogólnodostępnej. Studium przypadku
- Rozwój poznawczy dzieci z uszkodzonym słuchem w wieku przedszkolnym. Studium przypadku.
2020
Prace licencjackie
- Relacje rówieśnicze dzieci z niepełnosprawnością w klasie integracyjnej na poziomie edukacji wczesnoszkolnej. Studium przypadku
- Agresja i inne zachowania trudne u dzieci z autyzmem w wieku szkolnym. Studium przypadku
- Funkcjonowanie społeczne dzieci ze spektrum autyzmu w grupie rówieśniczej w wieku przedszkolnym. Studium przypadku
- Umiejętności komunikacyjne młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym. Studium przypadku
- Hipoterapia jako forma rehabilitacji osób z mózgowym porażeniem dziecięcym. Studium przypadku
- Metody i formy pracy z uczniami z uszkodzonym słuchem na lekcjach języka obcego
2019
Prace licencjackie
- Funkcjonowanie rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością. Studium przypadku
- Funkcjonowanie społeczne dzieci z Zespołem Downa w wieku szkolnym. Studium przypadku