Wypromowane prace dyplomowe
2015
Prace licencjackie
- Rozwój emocjonalno-społeczny dziecka z autyzmem. Studium przypadku
- Rozwój mowy dzieci z uszkodzonym słuchem po wszczepieniu implantu ślimakowego. Studium przypadku
- Funkcjonowanie społeczne dzieci ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
- Bariery osób pełnosprawnych w komunikacji z osobami niepełnosprawnymi.
- Specyficzne zachowania dzieci z autyzmem wczesnodziecięcym. Studium przypadku
- Umiejętności komunikacyjne dzieci w wieku szkolnym z Całościowym Zaburzeniem Rozwoju. Studium przypadku
- Integracja Sensoryczna jako metoda wspomagająca rozwój umiejętności komunikacyjnych dzieci z autyzmem. Studium przypadku
2012
Prace licencjackie
- Częstość występowania zaburzeń mowy u dzieci pięcio i sześcioletnich kończących edukację przedszkolną
- Rozwój mowy w języku polskim dzieci bilingwalnych.Studium przypadku dwojga dzieci polsko- i angielskojęzycznych w wieku szkolnym
- Mowa dziecka z uszkodzonym słuchem w wieku szkolnym. Studium przypadku.
- Umiejętności komunikacyjne dzieci z autyzmem. Studia przypadków czworga dzieci w wieku przedszkolnym.
- Rola teatroterapii w funkcjonowaniu osób z upośledzeniem umysłowym na przykładzie Fundacji Teatroterapia Lubelska.
- Rozwój mowy dziecka z zaburzoną artykulacją. Studium przypadku.
- Sposoby komunikowania się osób z uszkodzonym słuchem w Polsce
2011
Prace magisterskie
- Problemy osób niepełnosprawnych w rozumieniu młodzieży klas licealnych
- Rola nauczyciela wspomagającego w nauczaniu dzieci niepełnosprawnych w szkołach integracyjnych
- Kreowanie wizerunku osoby niepełnosprawnej w mediach na przykładzie wybranych reportaży