Wypromowane prace dyplomowe
2007
Prace magisterskie
- Pozytywizm po reformie szkoły polskiej z 1998 r.
- Autorytet nauczyciela polonisty we współczesnej szkole. Studium przypadku.
- Koncepcja, model i metody nauczania języka polskiego w Prywatnym Gimnazjum i Liceum im. ks. K. Gostyńskiego.
- Wizerunek Żyda w zbiorze Elizy Orzeszkowej "Z jednego strumienia".
- Kształcenie i wychowanie przez baśń na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej.
- "Uczeń jako kreator listy lektur na lekcjach języka polskiego w szkole ponadgimnazjalnej - 'analiza dokumentów oświatowych i studium empiryczne".
2006
Prace magisterskie
- Wiedza o teatrze na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej.
- Tematyka żydowska na lekcjach języka polskiego w szkole gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej po roformie szkolnictwa w 1998 roku.
- Egzamin maturalny z języka polskiego po reformie systemu szkolnictwa (1998-2005)
- Technologia informacyjna jako narzędzie nauczania języka polskiego na poziomie ponadgimnazjalnym.
- Projekt nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego do języka polskiego na tle wybranych dokumentów normalizujących polski system szkolnictwa w latach 1981-2005.
- Miejsce i rola filmu jako narzędzia dydaktycznego w edukacji polonistycznej w szkole ponadgimnazjalnej.
- Warsztat interdyscyplinarny nauczyciela polonisty na przykładzie scenariuszy lekcji z kwartalnika "Zeszyty Szkolne".
- Cierpienie, starość, śmierć, czyli trudne tematy na lekcjach języka polskiego w szkole ponadgimnazjalnej.
- Edukacja polonistyczna w Wielkiej Brytanii.