Wypromowane prace dyplomowe
2020
Rozprawy doktorskie
- Przygotowanie uczniów do egzaminu gimnazjalnego z języka polskiego w świetle podstawy programowej z 2008 roku. Studium przypadku
2018
Prace licencjackie
- Eros i Tanatos jako dwie siły sprawcze w najnowszej literaturze o Zagładzie.
Prace magisterskie
- Wizerunek rapera w internecie na przykładzie Piotra Siary pseudonim KęKę
- Jak rozmawiać o Zagładzie na lekcjach języka polskiego w klasach IV-VI Szkoły Podstawowej po roku 2010 na podstawie serii wydawniczej: „Wojny dorosłych – historie dzieci"
- Antropologia według Adolfa Rudnickiego. Kreacje wizerunków bohaterów w tomie Lato
- Użycie techniki poklatkowej w filmie dokumentalnym.
2017
Rozprawy doktorskie
- Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych w tekstach werbalnych w sytuacjach oficjalnych w szkole ponadgimnazjalnej w kontekście nowej formuły egzaminu maturalnego (od roku szkolnego 2014/2015)
- Kategoria Zagłady w szkolnym dyskursie polonistycznym po roku 2009
(na przykładzie prozy Idy Fink i Irit Amiel)
- Środowisko cyfrowe w edukacji polonistycznej na etapie ponadgimnazjalnym
- Pozaliterackie teksty kultury wobec kształtowania kompetencji komunikacyjno-tekstowej uczniów gimnazjum od roku szkolnego 2009/2010
- Edukacja kulturalna w polonistycznym procesie dydaktycznym w gimnazjum od roku 2009
Prace magisterskie
- Kapitał kulturowy młodzieży w edukacji polonistycznej na III etapie edukacyjnym
- Fotografia jako tekst kultury w polonistycznym procesie dydaktycznym na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (2012-2015)
2016
Prace magisterskie
- Ponowoczesność i Zagłada. O świecie przedstawionym w powieści "Noc żywych Żydów" Igora Ostachowicza
2015
Rozprawy doktorskie
- Czytelnictwo obowiązkowych lektur w gimnazjum od roku 2009
- Pamięć o Zagładzie jako kategoria nadrzędna w prozie dzieci Holokaustu
Prace magisterskie
- Teksty kultury popularnej (opowiadanie z nurtu historical fiction, komiks, film) w nauczaniu o Zagładzie na lekcjach języka polskiego w gimnazjum
- Metonimizacja świata w prozie Piotra Szewca
- Świat toposów kulturowych w poezji socrealistycznej Arnolda Słuckiego
2014
Rozprawy doktorskie
- Zasada indywidualizacji w kształceniu uczniowskich kompetencji analityczno-interpretacyjnych na lekcjach języka polskiego w gimnazjum od 2009/2010