Employer branding in the context of the company's sustainable development strategy from the perspective of gender diversity of the generation Z

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Sustainability (ISSN: 2071-1050)
Współautorzy: Magdalena Rzemieniak
Rok wydania: 2021
Tom: 13(2)
Numer czasopisma: a828
Strony od-do: 1-25
Słowa kluczowe: zrównoważony rozwój, employer branding, pokolenie Z, gender, Employee Value Proposition
Dostęp WWW: https://www.mdpi.com/2071-1050/13/2/828/htm
DOI: https://doi.org/10.3390/su13020828



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Monika Wawer and Magdalena Rzemieniak",
title = "Employer branding in the context of the company's sustainable development strategy from the perspective of gender diversity of the generation Z",
journal = "Sustainability",
year = "2021",
number = "a828",
pages = "1-25"
}

Cytowanie w formacie APA:
Wawer, M. and Magdalena Rzemieniak(2021). Employer branding in the context of the company's sustainable development strategy from the perspective of gender diversity of the generation Z. Sustainability, a828, 1-25.