Firmowe strony internetowe w budowaniu wizerunku pracodawcy
[Corporate websites in building the employer's brand]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Edukacja - Technika - Informatyka (ISSN: 2080-9069)
Rok wydania: 2017
Tom: 4(22)
Strony od-do: 245-253
Streszczenie: Internet jest obecnie jednym z podstawowych kanałów informacyjnych, wykorzystywanych do budowania wizerunku pracodawcy. Posiadanie firmowej strony www jest warunkiem istnienia firmy w globalnej sieci internetowej i jednocześnie dostępu do kluczowego zasobu firmy, jakim są jej pracownicy. Celem artykułu jest wykazanie istotnej roli firmowych stron internetowych w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy. Na wstępie omówiono istotę i wskazano na znaczenie wizerunku dla przedsiębiorstwa. Następnie zaprezentowano potencjalne korzyści dla firmy z punktu widzenia klientów zewnętrznych i wewnętrznych. Główną część rozważań poświęcono analizie zawartości firmowych stron www oraz zakładki kariera oraz możliwości ich wykorzystania w budowaniu relacji z pracownikami i kandydatami.
Słowa kluczowe: wizerunek pracodawcy, firmowe strony internetowe



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Monika Wawer",
title = "Firmowe strony internetowe w budowaniu wizerunku pracodawcy",
journal = "Edukacja - Technika - Informatyka",
year = "2017",
pages = "245-253"
}

Cytowanie w formacie APA:
Wawer, M. (2017). Firmowe strony internetowe w budowaniu wizerunku pracodawcy. Edukacja - Technika - Informatyka, 245-253.