Wypromowane prace dyplomowe
2014
Prace dyplomowe
- ROZWÓJ EMOCJONALNY DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU ŁĘCZYŃSKIEGO
- NAUCZANIE DOMOWE W OPINII WYBRANYCH RODZIN WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO
- Oczekiwania rodziców wobec przedszkoli niepublicznych
- POZIOM SAMOOCENY UCZNIÓW W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ
- SPOSOBY ROZWIJANIA AKTYWNOŚCI PLASTYCZNEJ DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W OPINII NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLA NR 12 W LUBLINIE
- SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO W ŚWIETLICY SZKOLNEJ PRZEZ UCZNIÓW KLAS I-III NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 W LUBLINIE IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO
- INTEGRACJA PLASTYKI Z INNYMI OBSZARAMI DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ PRZEDSZKOLA PRZEZ NAUCZYCIELI WYBRANYCH PRZEDSZKOLI MIASTA LUBLIN
- SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO PRZEZ DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH WŚRÓD ICH RODZICÓW
- ZACIEKAWIENIA LITERACKIE DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W LUBLINIE
- BOHATEROWIE BAJKI AUTA, JAKO WZORCE OSOBOWE CHŁOPCÓW W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
- ZNACZENIE ZABAWY DLA WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU DZIECKA W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ W OPINII RODZICÓW I NAUCZYCIELI
- ALTERNATYWNE FORMY WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO W OPINII RODZICÓW I NAUCZYCIELI
- FUNKCJE RODZINY W ROZWOJU EMOCJONALNYM DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM - NA PODSTAWIE BADAŃ RODZICÓW DZIECI LUBELSKICH PRZEDSZKOLI
- REALIZACJA TREŚCI EDUKACJI ZDROWOTNEJ W WYCHOWANIU PRZEDSZKOLNYM NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLI W GMINIE SPICZYN
2013
Prace dyplomowe
- Sylwetka nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej
- Osiągnięcia uczniów klas III szkoły podstawowej w zakresie pisania na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie
- Sposoby spędzania czasu wolnego przed dzięki w wieku wczesnoszkolnym pochodzące ze środowiska miejskiego i wiejskiego
- Bajki telewizyjne a rozwój społeczny dzieci w wieku siedmiu lat na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła w Lublinie
- Wpływ zajęć muzyczno – ruchowych na rozwój dziecka w wieku przedszkolnym w opinii nauczyciela
- Zachowania agresywne dzieci w klasach III na przykładzie szkoły podstawowej w Wisznicach