2014

Prace dyplomowe
  • ROZWÓJ EMOCJONALNY DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU ŁĘCZYŃSKIEGO
  • NAUCZANIE DOMOWE W OPINII WYBRANYCH RODZIN WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO
  • Oczekiwania rodziców wobec przedszkoli niepublicznych
  • POZIOM SAMOOCENY UCZNIÓW W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ
  • SPOSOBY ROZWIJANIA AKTYWNOŚCI PLASTYCZNEJ DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W OPINII NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLA NR 12 W LUBLINIE
  • SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO W ŚWIETLICY SZKOLNEJ PRZEZ UCZNIÓW KLAS I-III NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 W LUBLINIE IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO
  • INTEGRACJA PLASTYKI Z INNYMI OBSZARAMI DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ PRZEDSZKOLA PRZEZ NAUCZYCIELI WYBRANYCH PRZEDSZKOLI MIASTA LUBLIN
  • SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO PRZEZ DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH WŚRÓD ICH RODZICÓW
  • ZACIEKAWIENIA LITERACKIE DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W LUBLINIE
  • BOHATEROWIE BAJKI AUTA, JAKO WZORCE OSOBOWE CHŁOPCÓW W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
  • ZNACZENIE ZABAWY DLA WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU DZIECKA W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ W OPINII RODZICÓW I NAUCZYCIELI
  • ALTERNATYWNE FORMY WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO W OPINII RODZICÓW I NAUCZYCIELI
  • FUNKCJE RODZINY W ROZWOJU EMOCJONALNYM DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM - NA PODSTAWIE BADAŃ RODZICÓW DZIECI LUBELSKICH PRZEDSZKOLI
  • REALIZACJA TREŚCI EDUKACJI ZDROWOTNEJ W WYCHOWANIU PRZEDSZKOLNYM NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLI W GMINIE SPICZYN

2013

Prace dyplomowe
  • Sylwetka nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej
  • Osiągnięcia uczniów klas III szkoły podstawowej w zakresie pisania na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie
  • Sposoby spędzania czasu wolnego przed dzięki w wieku wczesnoszkolnym pochodzące ze środowiska miejskiego i wiejskiego
  • Bajki telewizyjne a rozwój społeczny dzieci w wieku siedmiu lat na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła w Lublinie
  • Wpływ zajęć muzyczno – ruchowych na rozwój dziecka w wieku przedszkolnym w opinii nauczyciela
  • Zachowania agresywne dzieci w klasach III na przykładzie szkoły podstawowej w Wisznicach