Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace licencjackie
- Znaczenie mediów w wychowaniu moralnym dzieci w wieku przedszkolnym w opinii rodziców i nauczycieli
- Autorytety uczniów pierwszego i drugiego etapu edukacyjnego. Na podstawie Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Mazowszanach
2015
Prace dyplomowe
- „FORMY AKTYWNOŚCI MUZYCZNEJ DZIECI PREFEROWANE I STOSOWANE PRZEZ NAUCZYCIELI W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ, NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE NIEDRZWICA DUŻA”
- „STOSOWANIE NAGRÓD I KAR PRZEZ RODZICÓW WOBEC DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W PRZEDSZKOLU W ZABIELU”
- „AKTYWNOŚĆ TEATRALNA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM”
- „TRUDNOŚCI W UCZENIU SIĘ MATEMATYKI U DZIECI W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W POWIECIE PARCZEWSKIM”
- „FORMY I METODY PRACY Z DZIEĆMI PREFEROWANE PRZEZ NAUCZYCIELI ŚWIETLICY SZKOLNEJ NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W ŚWIDNIKU”
- „UMIEJĘTNOŚCI ANALIZY I SYNTEZY SŁUCHOWEJ DZIECI 6 I 7 LETNICH NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 11 W PUŁAWACH”
- „WYPALENIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI KLAS 1-3 NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH SZKÓŁ LUBELSKICH”
- „SYTUACJA SZKOLNA UCZNIÓW KLAS I-III Z RODZIN DYSFUNKCYJNYCH W OPINII NAUCZYCIELI”
- „PRZYGOTOWANIE DZIECI PIĘCIOLETNICH DO NAUKI CZYTANIA I PISANIA (NA PODSTAWIE BADAŃ W ODDZIAŁACH PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W LUBLINIE)”
- „WYKORZYSTANIE METODY PROJEKTÓW W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ NA PODSTAWIE WYBRANYCH SZKÓŁ GMINY OPOLE LUBELSKIE”
- „ZACIEKAWIENIA CZYTELNICZE DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW KLAS III NA PRZYKŁADZIE SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE LUDWIN”
- „TRUDNOŚCI W PISANIU UCZNIÓW KLAS III NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZKOPACZEWIE”
- „POSTAWY RODZICIELSKIE WŚRÓD RODZICÓW UCZNIÓW ZDOLNYCH I PRZEJAWIAJĄCYCH TRUDNOŚCI W NAUCE KL. I-III NA PODSTAWIE BADAŃ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W TUSZOWIE”
- „ROZWIJANIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W SKIERBIESZOWIE ORAZ PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 14 W ZAMOŚCIU”
- „ZNACZENIE BAŚNI I BAJEK W ROZWOJU DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W OPINII RODZICÓW DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA JĘZYKOWEGO „BAJKOWY RAJ” Z ODDZIAŁEM INTEGRACYJNYM W ŁUKOWIE”
- „WSPÓŁPRACA PRZEDSZKOLA Z RODZICAMI. NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 36 W LUBLINIE”
2014
Prace dyplomowe
- SPOSOBY WSPOMAGANIA PRZEZ RODZICÓW ROZWOJU SAMODZIELNOŚCI DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PODSTAWIE BADA
- ZNACZENIE LITERATURY DLA DZIECI W PROCESIE OSIĄGANIA DOJRZAŁOŚCI SZKOLNEJ NA PODSTAWIE WYNIKÓW BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH POWIATU OPOLSKIEGO