2015

Prace dyplomowe
  • „TRUDNOŚCI W UCZENIU SIĘ MATEMATYKI U DZIECI W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W POWIECIE PARCZEWSKIM”
  • „FORMY I METODY PRACY Z DZIEĆMI PREFEROWANE PRZEZ NAUCZYCIELI ŚWIETLICY SZKOLNEJ NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W ŚWIDNIKU”
  • „UMIEJĘTNOŚCI ANALIZY I SYNTEZY SŁUCHOWEJ DZIECI 6 I 7 LETNICH NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 11 W PUŁAWACH”
  • „WYPALENIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI KLAS 1-3 NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH SZKÓŁ LUBELSKICH”
  • „SYTUACJA SZKOLNA UCZNIÓW KLAS I-III Z RODZIN DYSFUNKCYJNYCH W OPINII NAUCZYCIELI”
  • „PRZYGOTOWANIE DZIECI PIĘCIOLETNICH DO NAUKI CZYTANIA I PISANIA (NA PODSTAWIE BADAŃ W ODDZIAŁACH PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W LUBLINIE)”
  • „WYKORZYSTANIE METODY PROJEKTÓW W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ NA PODSTAWIE WYBRANYCH SZKÓŁ GMINY OPOLE LUBELSKIE”
  • „ZACIEKAWIENIA CZYTELNICZE DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW KLAS III NA PRZYKŁADZIE SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE LUDWIN”
  • „TRUDNOŚCI W PISANIU UCZNIÓW KLAS III NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZKOPACZEWIE”
  • „POSTAWY RODZICIELSKIE WŚRÓD RODZICÓW UCZNIÓW ZDOLNYCH I PRZEJAWIAJĄCYCH TRUDNOŚCI W NAUCE KL. I-III NA PODSTAWIE BADAŃ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W TUSZOWIE”
  • „ROZWIJANIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W SKIERBIESZOWIE ORAZ PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 14 W ZAMOŚCIU”
  • „ZNACZENIE BAŚNI I BAJEK W ROZWOJU DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W OPINII RODZICÓW DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA JĘZYKOWEGO „BAJKOWY RAJ” Z ODDZIAŁEM INTEGRACYJNYM W ŁUKOWIE”
  • „WSPÓŁPRACA PRZEDSZKOLA Z RODZICAMI. NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 36 W LUBLINIE”

2014

Prace dyplomowe
  • SPOSOBY WSPOMAGANIA PRZEZ RODZICÓW ROZWOJU SAMODZIELNOŚCI DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PODSTAWIE BADA
  • ZNACZENIE LITERATURY DLA DZIECI W PROCESIE OSIĄGANIA DOJRZAŁOŚCI SZKOLNEJ NA PODSTAWIE WYNIKÓW BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH POWIATU OPOLSKIEGO
  • ROZWÓJ EMOCJONALNY DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU ŁĘCZYŃSKIEGO
  • NAUCZANIE DOMOWE W OPINII WYBRANYCH RODZIN WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO
  • Oczekiwania rodziców wobec przedszkoli niepublicznych
  • POZIOM SAMOOCENY UCZNIÓW W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ
  • SPOSOBY ROZWIJANIA AKTYWNOŚCI PLASTYCZNEJ DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W OPINII NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLA NR 12 W LUBLINIE