2016

Prace dyplomowe
  • AKTYWNOŚĆ POZNAWCZA DZIECI CZTERO I PIĘCIOLETNICH W ŚRODOWISKU WIEJSKIM W OPINII ICH RODZICÓW
  • Znaczenie i funkcja zainteresowań sportem i rekreacja w czasie wolnym uczniów klas III
  • AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA UCZNIÓW KLASY II NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JÓZEFA IGNACEGO KRASZEWSKIEGO W WISZNICACH
  • ZACIEKAWIENIA CZYTELNICZE DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW KLASY III NA PRZYKŁADZIE ZESPOŁU SZKÓŁ NR 4 IM. JANA PAWŁA II W KRASNYMSTAWIE
  • SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO PRZEZ UCZNIÓW KLAS I-III SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚRODOWISKU WIEJSKIM I MIEJSKIM NA PODSTAWIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOWALINIE I SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. MARII SKŁODOWSKIEJ CURIE W KRAŚNIKU
  • ZNACZENIE NAGRÓD I KAR DZIECI W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM W OPINII ICH RODZICÓW
  • METODY I FORMY WYCHOWANIA KULTURALNO-ESTETYCZNEGO DZIECKA W PRZEDSZKOLU
  • ROLA ZABAWY W ROZWOJU DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W OPINII NAUCZYCIELI W WYBRANYCH PRZEDSZKOLACH W ŚWIDNIKU
  • SPOSOBY DYSCYPLINOWANIA UCZNIÓW W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W LUBLINIE
  • ZAINTERESOWANIA CZYTELNICZE DZIECI OŚMIOLETNICH I DZIEWIĘCIOLETNICH - UCZNIÓW KLAS TRZECICH SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ŚWIDNIKU
Prace licencjackie
  • Sposoby rozwijania zainteresowań uczniów w wieku gimnazjalnym na podstawie badań w Gimnazjum nr 1 w Bełżycach
  • Adaptacja dziecka trzyletniego w wybranych przedszkolach lubelskich
  • Funkcjonowanie dziecka autystycznego w klasie szkolnej. Studium przypadku
  • Zasady savoir-vivre wśród uczniów klas III na podstawie badań w Szkole Podstawowej w Zwierzyńcu
  • Znaczenie nagród i kar w wychowaniu dzieci przedszkolnych w opinii ich rodziców
  • Wypalenie zawodowe nauczycieli gimnazjum w świetle badań własnych
  • Trudności wychowawcze uczniów szkół gimnazjalnych
  • Oczekiwania rodziców wobec przedszkola na przykładzie badań w Ostrowcu Świętokrzyskim
  • Rozwój zainteresowań czytelniczych dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie powiatu tomaszowskiego
  • Wychowanie patriotyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Na przykładzie wybranych szkół podstawowych w Lublinie