Małgorzata Sławek-Czochra

2020

Prace licencjackie
  • Wizja alchemii we współczesnej japońskiej narracji wizualnej na podstawie Fullmetal Alchemist
  • Obraz ks. Franciszka Blachnickiego w materiałach biograficznych
  • Pokazy mody Alexandra McQueena jako komunikat wizualny
  • Instagram jako wizualny pamiętnik na podstawie profilu "kundelek.na.biegunie"
  • Portret w fotografiach Marty Wojtal na jej profilu Instagramowym 2018-2019
  • Technologia jako szansa i zagrożenie w serialu Netflixa "Czarne lustro"
  • Wizerunek ogólnopolskich komitetów wyborczych w wyborach parlamentarnych w 2019 roku w spotach telewizyjnych
  • Techniki wizualnej propagandy w filmie "Triumf woli" Leni Riefenstahl
  • Rozwód osób publicznych jako wydarzenie medialne na przykładzie hasztagu instagramowego #brangelinadivorse

2018

Prace licencjackie
  • Obraz dziennikarza śledczego w paradokumentalnym serialu "Redakcja:Dział Śledczy"
  • Obraz bohatera w filmie "Przełęcz ocalonych" w reżyserii Mela Gibsona
  • Obraz Powstania Warszawskiego w fotografii Eugeniusza Lokajskiego
  • Obraz kobiety w serialu "Wojenne dziewczyny".
  • Autowizerunek Jessiki Mercedes Kirschner na portalu społecznościowym Instagram w trzecim kwartale 2017 roku
  • Zastosowanie nowych mediów w dziennikarstwie informacyjnym w pracy Jarosława Kuźniara.
  • Wideoklip jako źródło poznania kultury na podstwie "Egzotyki" Quebonafide
  • Dyskurs medialny na temat legalizacji medycznej marihuany w Polsce na portalu YouTube
  • Obraz Matki w serialu "Krew z krwi".
  • Czas w fotografii Leszka Mądzika na podstawie wystawy "Faktura czasu"

2017

Prace licencjackie
  • Autokreacja wizerunku Cristiano Ronaldo na portalach społecznościowych