Małgorzata Sławek-Czochra

2021

Prace licencjackie
  • Styl życia promowany w blogu Żanety Ochmańskiej Król - Jeanetelife.
  • "Specyfika pracy dziennikarza wojennego na podstawie serii minidokumentów Conflikt".
  • Foto fake jako narzędzie manipulacji w mediach
  • Symbolika w portrecie na przykładzie prac Leonida Shevchuka
  • Modele kobiecości upowszechniane na profilach Instagramowych na przykładzie Izabeli Macudzińskiej, Katarzyny Woźniak oraz Sylwii Gaczorek.

2020

Prace licencjackie
  • Obraz Polski na fotografiach marszów masowych w sieci w latach 2010-2019
  • Wizja alchemii we współczesnej japońskiej narracji wizualnej na podstawie Fullmetal Alchemist
  • Obraz ks. Franciszka Blachnickiego w materiałach biograficznych
  • Pokazy mody Alexandra McQueena jako komunikat wizualny
  • Instagram jako wizualny pamiętnik na podstawie profilu "kundelek.na.biegunie"
  • Portret w fotografiach Marty Wojtal na jej profilu Instagramowym 2018-2019
  • Technologia jako szansa i zagrożenie w serialu Netflixa "Czarne lustro"
  • Wizerunek ogólnopolskich komitetów wyborczych w wyborach parlamentarnych w 2019 roku w spotach telewizyjnych
  • Techniki wizualnej propagandy w filmie "Triumf woli" Leni Riefenstahl
  • Rozwód osób publicznych jako wydarzenie medialne na przykładzie hasztagu instagramowego #brangelinadivorse

2018

Prace licencjackie
  • Obraz dziennikarza śledczego w paradokumentalnym serialu "Redakcja:Dział Śledczy"
  • Obraz bohatera w filmie "Przełęcz ocalonych" w reżyserii Mela Gibsona
  • Obraz Powstania Warszawskiego w fotografii Eugeniusza Lokajskiego
  • Obraz kobiety w serialu "Wojenne dziewczyny".
  • Autowizerunek Jessiki Mercedes Kirschner na portalu społecznościowym Instagram w trzecim kwartale 2017 roku