Małgorzata Sławek-Czochra

2016

Prace licencjackie
  • Funkcje obrazu w filmie "Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia"
  • Tatuaż jako forma komunikacji wizualnej na przykładzie reality show MIAMI Ink.
  • Obraz świata w grach komputerowych na przykładzie gier: Darkest Dungeon, Sacred: Złota Edycja, Metro 2033
  • Obraz polskich Ormian na kanale Youtube w latach 2010-2015
  • Obraz matki w filmie "Matka swojej matki" Roberta Glińskiego

2015

Prace licencjackie
  • Wizja świata w wybranych obrazach Zdzisława Beksińskiego
  • Obraz mniejszości narodowych w serialu "Ojciec Mateusz"
  • Obraz kobiety w grach komputerowych na przykładzie Tomb Raider, StarCraft II: Heart of the Swarm i Final Fantasy VII
  • Wizerunek stróża prawa w serialach kryminalnych: "07 zgłoś się", "Kryminalni"
  • Wojciech Modest Amaro promotorem kuchni polskiej
  • Obraz rodziny w serialach paradokumentalnych "Trudne sprawy", "Dlaczego ja", "Ukryta prawda".
  • Obraz subkultury kibiców piłkarskich w przekazie filmowym. Na przykładzie filmów „Green Street Hooligans”, „Okolofutbola” i „Skrzydlate świnie”
  • Symbole i gesty w komunikacji klubu piłkarskiego Liverpool FC
  • Wizualne aspekty komunikacji satyrycznej na przykładach występów kabaretów: Neo-Nówka, Hrabi, Grupa MoCarta

2014

Prace licencjackie
  • Przekaz wizualny w modzie młodzieżowej na podstawie produktów marek: Obey, Alone i UNIF.
  • Komunikat wizualny zawarty w wideoklipach na przykładzie wybranych utworów Kanye West'a, Rihanny i Jay-z.
  • Wizerunek Papieża Franciszka na portalu kwejk.pl
  • Obraz ojca w anime Dragon Ball na podstawie bohaterów Son Goku i Vegety.
  • Motyw dekoracyjny motocykla, jako przejaw tożsamości właściciela.
  • Portret jako element dyskursu społecznego na przykładzie malarstwa Danuty Muszyńskiej- Zamorskiej