Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace licencjackie
- Funkcje obrazu w filmie "Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia"
- Tatuaż jako forma komunikacji wizualnej na przykładzie reality show MIAMI Ink.
- Obraz świata w grach komputerowych na przykładzie gier: Darkest Dungeon, Sacred: Złota Edycja, Metro 2033
- Obraz polskich Ormian na kanale Youtube w latach 2010-2015
- Obraz matki w filmie "Matka swojej matki" Roberta Glińskiego
2015
Prace licencjackie
- Wizja świata w wybranych obrazach Zdzisława Beksińskiego
- Obraz mniejszości narodowych w serialu "Ojciec Mateusz"
- Obraz kobiety w grach komputerowych na przykładzie Tomb Raider, StarCraft II: Heart of the Swarm i Final Fantasy VII
- Wizerunek stróża prawa w serialach kryminalnych: "07 zgłoś się", "Kryminalni"
- Wojciech Modest Amaro promotorem kuchni polskiej
- Obraz rodziny w serialach paradokumentalnych "Trudne sprawy", "Dlaczego ja", "Ukryta prawda".
- Obraz subkultury kibiców piłkarskich w przekazie filmowym. Na przykładzie filmów „Green Street Hooligans”, „Okolofutbola” i „Skrzydlate świnie”
- Symbole i gesty w komunikacji klubu piłkarskiego Liverpool FC
- Wizualne aspekty komunikacji satyrycznej na przykładach występów kabaretów: Neo-Nówka, Hrabi, Grupa MoCarta
2014
Prace licencjackie
- Przekaz wizualny w modzie młodzieżowej na podstawie produktów marek: Obey, Alone i UNIF.
- Komunikat wizualny zawarty w wideoklipach na przykładzie wybranych utworów Kanye West'a, Rihanny i Jay-z.
- Wizerunek Papieża Franciszka na portalu kwejk.pl
- Obraz ojca w anime Dragon Ball na podstawie bohaterów Son Goku i Vegety.
- Motyw dekoracyjny motocykla, jako przejaw tożsamości właściciela.
- Portret jako element dyskursu społecznego na przykładzie malarstwa Danuty Muszyńskiej- Zamorskiej