Małgorzata Sławek-Czochra

2022

Prace licencjackie
  • Celebrity endorsement w wybranych polskich kampaniach prezydenckich XXI wieku
  • Funkcje scen batalistycznych w filmach: „Władca Pierścieni: Powrót Króla”, „Dunkierka” i „Korespondent Bryan”
  • Obraz kontrkultury przełomu lat 60. i 70. XX wieku w filmie „Pewnego razu w Hollywood” w reżyserii Quentina Tarantino

2021

Prace licencjackie
  • Obraz świata w komiksie Jakuba Dębskiego pt. "Jeże"
  • Obraz pandemii w filmach VOD: Light of my life, World War Z, Contagion – Epidemia strachu
  • Styl życia promowany w blogu Żanety Ochmańskiej Król - Jeanetelife.
  • "Specyfika pracy dziennikarza wojennego na podstawie serii minidokumentów Conflikt".
  • Foto fake jako narzędzie manipulacji w mediach
  • Symbolika w portrecie na przykładzie prac Leonida Shevchuka
  • Modele kobiecości upowszechniane na profilach Instagramowych na przykładzie Izabeli Macudzińskiej, Katarzyny Woźniak oraz Sylwii Gaczorek.

2020

Prace licencjackie
  • Obraz Polski na fotografiach marszów masowych w sieci w latach 2010-2019
  • Wizja alchemii we współczesnej japońskiej narracji wizualnej na podstawie Fullmetal Alchemist
  • Obraz ks. Franciszka Blachnickiego w materiałach biograficznych
  • Pokazy mody Alexandra McQueena jako komunikat wizualny
  • Instagram jako wizualny pamiętnik na podstawie profilu "kundelek.na.biegunie"
  • Portret w fotografiach Marty Wojtal na jej profilu Instagramowym 2018-2019
  • Technologia jako szansa i zagrożenie w serialu Netflixa "Czarne lustro"
  • Wizerunek ogólnopolskich komitetów wyborczych w wyborach parlamentarnych w 2019 roku w spotach telewizyjnych
  • Techniki wizualnej propagandy w filmie "Triumf woli" Leni Riefenstahl
  • Rozwód osób publicznych jako wydarzenie medialne na przykładzie hasztagu instagramowego #brangelinadivorse