Wypromowane prace dyplomowe
2025
Prace licencjackie
- Twórczość saksofonowa Pawła Łukaszewskiego w kontekście prądów stylistycznych polskiej muzyki współczesnej
- Tematyka narоdowa jako źródło inspiracji w twórczości Мyrosława Skoryka (1938-2020)
- Wybrane lejtmotywy w serii gier “The Legend of Zelda”
- Rola symbolu w muzyce towarzyszącej ukraińskim obrzędom Szczodrego Wieczoru
- Ścieżka dźwiękowa serialu Wikingowie (2013-2020) jako przykład połączenia tradycji nordyckiej i muzyki współczesnej
- Twórczość Petera Benoit (1834-1901) w kontekście historycznej i kulturowej sytuacji Flandrii
Prace magisterskie
- „Cleopatra’s Songs” (2018) Agaty Zubel - muzyczna interpretacja tragedii Williama Shakespeare’a
- Twórczość fortepianowa Ludomira Różyckiego (1883-1953) w kontekście przemian stylistycznych muzyki europejskiej I połowy XX wieku
2024
Prace licencjackie
- Życie i twórczość Wasyla Barwińskiego (1888-1963)
- Ewolucja popularnej kultury muzycznej na scenach warszawskich w latach 1918-1939 na przykładzie działalności wybranych artystów
Prace magisterskie
- Muzyka Korei Północnej w latach 1994-2022 jako narzędzie wpływu politycznego
2022
Prace licencjackie
- Działalność artystyczna Helicopters Brass Orchestra i wkład zespołu w kulturę muzyczną miasta Świdnik
- Funkcje popularnej muzyki chrześcijańskiej na przykładzie wybranych zespołów uwielbienia
- Elementy modernizmu i postmodernizmu w muzyce polskiej w latach 1975–2000
- Motyw przyrody w twórczości kompozytorów norweskich XX wieku na przykładzie dzieł symfonicznych Geirra Tveitta i Eivinda Grovena
- „Rozwój muzyki gospel w Polsce na przykładzie działalności zespołów TGD, Gospel Rain oraz Sound'n'Grace”
Prace magisterskie
- Poezja Karola Wojtyły w twórczości oratoryjnej kompozytorów polskich
2021
Prace magisterskie
- Symfonia Psalmów (1930) Igora Strawińskiego w kontekście duchowości kompozytora
- Rola muzyki w filmie na przykładzie wybranych kompozycji Michała Lorenca
2020
Prace licencjackie
- Metoda Shinichi Suzuki (1898-1998) w świetle wybranych teorii uczenia się.