Wypromowane prace dyplomowe
2022
Prace licencjackie
- Działalność artystyczna Helicopters Brass Orchestra i wkład zespołu w kulturę muzyczną miasta Świdnik
- Funkcje popularnej muzyki chrześcijańskiej na przykładzie wybranych zespołów uwielbienia
- Elementy modernizmu i postmodernizmu w muzyce polskiej w latach 1975–2000
- Motyw przyrody w twórczości kompozytorów norweskich XX wieku na przykładzie dzieł symfonicznych Geirra Tveitta i Eivinda Grovena
- „Rozwój muzyki gospel w Polsce na przykładzie działalności zespołów TGD, Gospel Rain oraz Sound'n'Grace”
Prace magisterskie
- Poezja Karola Wojtyły w twórczości oratoryjnej kompozytorów polskich
2021
Prace magisterskie
- Symfonia Psalmów (1930) Igora Strawińskiego w kontekście duchowości kompozytora
- Rola muzyki w filmie na przykładzie wybranych kompozycji Michała Lorenca
2020
Prace licencjackie
- Metoda Shinichi Suzuki (1898-1998) w świetle wybranych teorii uczenia się.
Prace magisterskie
- III Kwartet smyczkowy "Na polskie tematy ludowe" Szymona Laksa (1901-1983) w kontekście biografii kompozytora
- Muzyka liturgiczna w diecezji Awka w Nigerii po Soborze Watykańskim II w świetle dokumentów Kościoła
2019
Prace licencjackie
- Poemat symfoniczny "Wyspa umarłych" op. 29 Siergieja Rachmaninowa na tle przemian stylistycznych epoki.
- Oratoria maryjne Pawła Bębenka jako świadectwo żywotności kultu Matki Bożej we współczesnej polskiej muzyce religijnej
Prace magisterskie
- Ewolucja bluesa w latach 1920-1969 jako odzwierciedlenie przemian społeczności afroamerykańskiej
- Nowy romantyzm w twórczości Eugeniusza Knapika na przykładzie wybranych utworów kompozytora. Studium analityczne.
- Funkcje cytatu muzycznego w wybranych utworach współczesnej muzyki popularnej
2018
Prace licencjackie
- Wybrane formaty zapisu dźwięku
- Ewolucja gitary jazzowej. Studium historyczno-instrumentoznawcze
- Elementy folkloru celtyckiego w twórczości wybranych zespołów muzyki rozrywkowej
2017
Prace licencjackie
- Dziewiętnastowieczne pieśni Afroamerykanów jako źródło muzyki bluesowej