2024

Prace magisterskie
  • Dzieła malarskieTomasza Muszyńskiego (zm. przed 1680) dla dominikańskich kościołów w Warszawie i Lublinie

2022

Prace magisterskie
  • Monografia Rektoralnego kościoła św. Piotra w Lublinie

2021

Prace magisterskie
  • Przedstawienia jeńców tureckich w grafice polskiej XVII i XVIII wieku

2020

Prace magisterskie
  • Monografia kościoła pod wezwaniem Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Solcu nad Wisłą
  • Ołtarze kościoła Przenajświętszej Trójcy w Tarnowie. Analiza formalna i ikonograficzna.
  • Inskrypcje w Piwnicy pod Fortuną w Lublinie jako element wystroju malarskiego wnętrza. Studium epigraficzne.
  • Osiemnastowieczne stylizacje Ludwiki i Rozalii Gurowskich z ich portretów trumiennych, w kontekście innych wizerunków ówczesnych polskich szlachcianek
  • Od gorsetu do biustonosza. Ewolucja dziewiętnastowiecznej bielizny na podstawie Harper's Bazaar w zestawieniu z wybranymi przykładami grafiki i malarstwa
  • Parnas i Apollo w grafice polskiej XVII w

2019

Prace licencjackie
  • Dekoracje stołowe na imieninach magnackich w Lublinie czasów Augusta III w świetle źródeł drukowanych

2018

Prace licencjackie
  • Zabytki Puław na łamach "Przyjaciela Ludu" (1834-1849)
  • Sanguszkowie pędzla Juliusza Kossaka. Portrety konne Eustachego Erazma i Władysława Hieronima Sanguszków. Analiza dzieł.
  • Portret koronacyjny Stanisława Augusta ze zbiorów Muzeum Lubelskiego na tle innych portretów króla
Prace magisterskie
  • Monografia kościoła pod wezwaniem Najświętszej Maryi Panny Królowej Różańca Świętego w Boronowie.
  • Monografia sanktuarium św. Wojciecha w Bielinach.
  • Ikonografia relikwiarzy Drzewa Krzyża Świętego z kościoła oo. dominikanów w Lublinie
  • Monografia kościoła pod wezwaniem Matki Boskiej Bolesnej w Mariańskim Porzeczu
  • Monografia kościoła pod wezwaniem św. Marcina w Krasiczynie.

2017

Prace licencjackie
  • Analiza ikonograficzna obrazu "Odwrót wojsk Chmielnickiego spod Lublina" z bazyliki Oo. Dominikanów w Lublinie.

2016

Prace licencjackie
  • Epitafia z obrazami Fabiana Neissera z Kościoła Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Toruniu. Analiza formalna i ikonograficzna.