Wypromowane prace dyplomowe
2014
Prace licencjackie
- Rodzinny dom dziecka jako instytucja opiekuńczo - wychowawcza (monografia pedagogiczna na przykładzie Rodzinnego Domu Dziecka w Lublinie na ul. Harnasie).
- Realizacja funkcji opiekuńczo-wychowawczej w SOS Wiosce Dziecięcej w Biłgoraju
- Patriotyzm w opinii młodzieży licealnej na przykładzie Liceum Ogólnokształcącego Nr I im. Stanisława Staszica w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Wkład wolontariuszy w realizację zadań statutowych Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo w opinii pracowników.
- Oczekiwania wobec pracy wychowawczej świetlicy socjoterapeutycznej a ich realizacja w opinii wychowawców (na przykładzie Świetlicy Socjoterapeutycznej w Parczewie)
- Ideał osobowy a rzeczywisty obraz lidera Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży Archidiecezji Lubelskiej w opinii jego liderów
- Wiedza młodzieży licealnej dotycząca zagrożeń wynikających ze spożywania napojów alkoholowych (na przykładzie Zespołu Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących im. Józefa Dechnika w Biłgoraju).
- Trudności pracy wolontariackiej na oddziałach Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Lublinie w opini wolontariuszy programu.
- Wychowawcza działalność Uczniowskich Klubów Sportowych (na przykładzie 20 lat działalności Uczniowskiego Klubu Sportowego KIKO Zamość w Szkole Podstawowej numer 4 w Zamościu)
2013
Prace licencjackie
- Realizacja wychowania wilczków w Stowarzyszeniu Harcerstwa Katolickiego "Zawisza" Federacji Skautingu Europejskiego w opinii harcerek, harcerzy, szefów i rodziców.
- Realizacja funkcji wychowawczej w Stowarzyszeniu Harcerstwa Katolickiego "Zawisza" Federacja Skautingu Europejskiego w opinii przewodniczek i wędrowników
- Ideał osobowy a obraz rzeczywisty lidera grupy religijnej (na przykładzie Stowarzyszenia Harcerstwa Katolickiego "Zawisza", Federacji Skautingu Europejskiego).
- Realizacja funkcji opiekuńczo-wychowawczej w Wiosce Dziecięcej SOS w Kraśniku.
- Przebywający za granicą ojciec jako wychowawca w retrospekcyjnej opinii dzieci
- Znaczenie autorytetów wśród gimnazjalistów (na przykładzie Niepublicznego Gimnazjum imienia Jana Kochanowskiego w Zawadzie)
- Zadania ojca w opinii badanej młodzieży gimnazjalnej (na przykładzie Publicznego Gimnazjum w Leśnej Podlaskiej).
- Wychowawcze wykorzystanie czasu wolnego dzieci przedszkolnych w opinii rodziców.
- Trudności dzieci cudzoziemskich w polskiej szkole podstawowej oraz sposoby ich rozwiązywania. Na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 31 w Lublinie.
- Znaczenie wolontariatu w budowaniu relacji międzyludzkich na podstawie badań własnych
- Sposoby przygotowania wychowanków do opuszczenia domu dziecka na przykładzie Chełmskiego Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie.