Katarzyna Braun

Wychowanie prospołeczne w integralnym rozwoju dzieci i młodzieży na przykładzie działalności Szkolnych Klubów Wolontariusza
[Prosocial upbringing in integral development of children and youth illustrated by an example of the activity of School Voluntary Clubs]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2013
Tytuł publikacji: Wychowanie integralne w teorii i praktyce pedagogicznej
Redaktorzy: Dorota Bis, Loyola Opiela
Strony od-do: 269-284
Streszczenie: Wychowanie prospołeczne w integralnym rozwoju dzieci i młodzieży na przykładzie działalności Szkolnych Klubów Wolontariusza. W artykule przedstawione zostało wychowanie prospołeczne w procesie integralnego rozwoju dzieci i młodzieży. Pierwsza część stanowi ukazanie istoty wychowania integralnego, jako wspomagania i stymulowania rozwoju osobowego jednostki we wszystkich sferach jej życia – fizycznej, intelektualnej, moralnej, emocjonalnej, społecznej, religijnej i duchowej. Druga część zawiera opis istoty wychowania prospołecznego, którego celem jest kształtowanie postaw prospołecznych, nastawionych na dobro innych. Natomiast w trzeciej części przedstawiony został opis działań Szkolnych Klubów Wolontariusza, których celem jest kształtowanie postaw prospołecznych w odniesieniu do zasad integralnego rozwoju i wychowania człowieka.



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Katarzyna Braun",
title = "Wychowanie prospołeczne w integralnym rozwoju dzieci i młodzieży na przykładzie działalności Szkolnych Klubów Wolontariusza",
journal = "",
year = "2013",
pages = "269-284"
}

Cytowanie w formacie APA:
Braun, K. (2013). Wychowanie prospołeczne w integralnym rozwoju dzieci i młodzieży na przykładzie działalności Szkolnych Klubów Wolontariusza. , 269-284.