Związek między wartościami uznawanymi przez konsumentów a ich postawą wobec inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa
[The connection between values recognized by consumers and their attitude towards social initiatives of the company]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Ekonomii i Zarządzania (ISSN: 2081-1837)
Współautorzy: Marek Pawlak
Rok wydania: 2011
Tom: 3(39)
Strony od-do: 289-306
Słowa kluczowe: społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, marketing, etyka biznesu



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa and Marek Pawlak",
title = "Związek między wartościami uznawanymi przez konsumentów a ich postawą wobec inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa",
journal = "Roczniki Ekonomii i Zarządzania",
year = "2011",
pages = "289-306"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. and Marek Pawlak(2011). Związek między wartościami uznawanymi przez konsumentów a ich postawą wobec inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa. Roczniki Ekonomii i Zarządzania, 289-306.