Grzegorz Wesołowski

Innowacje produktowe i marketingowe na rynku produktów spożywczych z perspektywy klientów
[Product and marketing innovations on the food products market from the customer's perspective]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Miesięcznik Marketing i Rynek (ISSN: 1231-7853)
Współautorzy: Sebastian Białoskurski
Rok wydania: 2021
Tom: XXVIII
Numer czasopisma: 5/2021
Strony od-do: 23-30
DOI: 10.33226/1231-7853.2021.5.3



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Wesołowski and Sebastian Białoskurski",
title = "Innowacje produktowe i marketingowe na rynku produktów spożywczych z perspektywy klientów",
journal = "Miesięcznik Marketing i Rynek",
year = "2021",
number = "5/2021",
pages = "23-30"
}

Cytowanie w formacie APA:
Wesołowski, G. and Sebastian Białoskurski(2021). Innowacje produktowe i marketingowe na rynku produktów spożywczych z perspektywy klientów. Miesięcznik Marketing i Rynek, 5/2021, 23-30.