Grzegorz Wesołowski

Miejsce zewnętrznego wizerunku banku jako pracodawcy wśród determinant wyboru oferenta produktów bankowych
[The place of the bank's external image as an employer among the determinants of the choice of the offeror of bank products]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Przedsiębiorczość i Zarządzanie (ISSN: 1733-2486)
Współautorzy: Sebastian Białoskurski
Rok wydania: 2019
Tom: 20
Numer czasopisma: 6/2
Strony od-do: 97-110
Słowa kluczowe: wizerunek przedsiębiorstwa, wizerunek pracodawcy, bank, produkty bankowe
Dostęp WWW: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-6-2.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Wesołowski and Sebastian Białoskurski",
title = "Miejsce zewnętrznego wizerunku banku jako pracodawcy wśród determinant wyboru oferenta produktów bankowych",
journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie",
year = "2019",
number = "6/2",
pages = "97-110"
}

Cytowanie w formacie APA:
Wesołowski, G. and Sebastian Białoskurski(2019). Miejsce zewnętrznego wizerunku banku jako pracodawcy wśród determinant wyboru oferenta produktów bankowych. Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 6/2, 97-110.