Wypromowane prace dyplomowe
2020
Prace magisterskie
- Relacje społeczne studentów z niepełnosprawnością ruchową w świetle badań własnych
- Funkcjonowanie osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami psychicznymi w świetle badań własnych
- Praca z osobami z niepełnosprawnością ruchową oraz intelektualną jako szansa rozwoju osobowościowych i społecznych kompetencji wolontariuszy
2018
Rozprawy doktorskie
- Psychospołeczne i kulturowe uwarunkowania relacji rówieśniczych w edukacji wczesnoszkolnej
Prace dyplomowe
- Funkcjonowanie dziecka z autyzmem w szkole ogólnodostępnej
- Nauczanie geometrii uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie III szkoły podstawowej ogólnodostępnej
- Rozumienie sytuacji społecznych u dziecka z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie VII. Studium przypadku.
- Rola wolontariuszy w Stowarzyszeniu Osób Niepełnosprawnych Radosne Serca
- Książka w edukacji i rehabilitacji dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Supporting ASD students’ learning in a mainstream school classroom during Supporting ASD students’ learning in a mainstream school classroom during Supporting ASD students’ learning in a mainstream school classroom during Supporting ASD students’ learning in a mainstream school classroom during Eglish lessons
- Teatroterapia jako forma nauczania języka angielskiego osób z niełnosprawnością intelektualną
- Funkcjonowanie w społeczeństwie osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych Radosne Serce
- Rola ruchu wiara i światło w rozwoju duchowym osób z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście adhortacji apostolskiej papieża Franciszka Gaudete et exsultate
- Rodzina środowiskiem katechezy osób niepełnosprawnych intelektualnie
- Nauczanie języka polskiego osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim na II etapie edukacyjnym
- Podstawy społeczne młodzieży gimnazjalnej wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Katecheza sakramentalna osób z niepełnosprawnością intelektualną w Polsce
- Opóźniony rozwój mowy u dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w wieku 9 lat – studium przypadku
- Funkcjonowanie osoby dorosłej z zespołem Downa na przykładzie kobiety kończącej edukację szkolną
- Metody nauczania literatury dzieci z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim na etapie klasy IV szkoły podstawowej