2023

Prace magisterskie
  • Osoby z niepełnosprawnościami sensorycznymi w literaturze młodzieżowej
  • Doświadczanie macierzyństwa kobiet z niepełnosprawnością ruchową
  • Zaspokajanie potrzeb rozwojowych dzieci w Miejskim Zespole Żłobków w Lublinie w opinii opiekunek
  • Sposoby komunikowania się osób z uszkodzeniami słuchu. Badania uczestników Kursu Metody Fonogestów w projekcie „Cued Speech Europa"
  • Wiedza i doświadczenie nauczycieli w pracy z uczniem z Płodowym Zespołem Alkoholowym

2022

Rozprawy doktorskie
  • Podmiotowe i środowiskowe uwarunkowania religijności młodzieży niesłyszącej i słabosłyszącej
  • Uwarunkowania postaw młodzieży z niedostosowaniem społecznym wobec osób z niepełnosprawnością ruchową
Prace dyplomowe
  • Funkcjonowanie dzieci z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasach 1-3 szkoły specjalnej
  • ZABURZENIA W UCZENIU SIĘ I ZABURZENIA ZACHOWANIA MŁODZIEŻY Z MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO – STUDIUM INDYWIDUALNEGO PRZYPADKU
  • PROJEKTOWANIE UNIWERSALNE DLA DOROSŁYCH UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W BIBLIOTECE SZKOLNEJ
  • WARTOŚCI W PRACY ZAWODOWEJ PEDAGOGA SPECJALNEGO
  • MUZYKOTERAPIA RECEPTYWNA DLA DOROSŁYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
  • WYPALENIE ZAWODOWE U PEDAGOGÓW SPECJALNYCH W PRZEDSZKOLU
  • KOMPETENCJE SPOŁECZNE MŁODZIEŻY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU GŁĘBOKIM
  • ZACHOWANIA TRUDNE U DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I ZABURZENIAMI W UCZENIU SIĘ W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
  • RELACJE RÓWIEŚNICZE W GRUPIE MŁODZIEŻY Z RÓŻNYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI INTELEKTUALNEJ W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM
  • FUNKCJONOWANIE SPOŁECZNO-EMOCJONALNE MŁODZIEŻY ZE ZNACZNĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
  • SAMOOCENA DOROSŁYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU LEKKIM
  • POSTAWY WYCHOWANKÓW PLACÓWKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ WOBEC OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
Prace magisterskie
  • Postawy studentów kierunków nauczycielskich wobec edukacji włączającej