Wypromowane prace dyplomowe
2025
Prace magisterskie
- Kompetencje emocjonalno-społeczne uczniów z trudnościami wychowawczymi w średnim wieku szkolnym
- Akceptacja dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w wieku przedszkolnym przez ojców
- Dziadkowie i babcie wobec diagnozy niepełnosprawności ich wnuków
- Wypalenie zawodowe nauczycieli współorganizujących kształcenie w szkołach podstawowych
- Znaczenie technologii w komunikowaniu się i codziennym funkcjonowaniu osób ze spektrum zaburzeń autystycznych
- Współpraca rodziców i terapeutów w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych
- Kompetencje emocjonalno-społeczne osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną uczestniczących w zajęciach w Warsztatach Terapii Zajęciowej przy Stowarzyszeniu na Rzecz Innowacji i Edukacji
- Znaczenie programów telewizyjnych i treści multimedialnych dostępnych online dla rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym w opinii rodziców
- Strategie komunikacyjne osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną
- Zaburzenia i strategie komunikacyjne dorosłych osób z afazją. Studium przypadku
- Kompetencje emocjonalno-społeczne rodzeństwa osób ze spektrum zaburzeń autystycznych
2024
Rozprawy doktorskie
- Osobowe, edukacyjne i społeczne uwarunkowania satysfakcji zawodowej niepełnosprawnych absolwentów studiów wyższych Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach
- Podmiotowe i społeczno-kulturowe uwarunkowania terapii logopedycznej osób z chorobami neurologicznymi
2023
Prace dyplomowe
- PRZYGOTOWANIE DO PRACY OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ A POTRZEBY RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA A RZECZYWISTOŚĆ NA PRZYKŁADZIE MIASTA SIEDLCE
- HORTITERAPIA JAKO METODA WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ WCZESNOSZKOLNĄ UCZNIA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM
- WPROWADZENIE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W ŻYCIE SPOŁECZNO-POLITYCZNE
- Trudności emocjonalno-społeczne u uczniów Szkoły Podstawowej spowodowane migracją wojenną.
- Studium przypadku - uczeń z orzeczonym Autyzmem i z Zespołem Aspergera
- METODA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ JAKO FORMA WSPARCIA ROZWOJU DZIECKA Z AUTYZMEM. STUDIUM PRZYPADKU
- ARTETERAPIA (PLASTYKOTERAPIA) WE WARSZTATACH TERAPII ZAJĘCIOWEJ SZANSĄ NA UCZESTNICTWO W ŻYCIU SPOŁECZNYM OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU LEKKIM