2025

Prace magisterskie
  • Kompetencje emocjonalno-społeczne uczniów z trudnościami wychowawczymi w średnim wieku szkolnym
  • Akceptacja dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w wieku przedszkolnym przez ojców
  • Dziadkowie i babcie wobec diagnozy niepełnosprawności ich wnuków
  • Wypalenie zawodowe nauczycieli współorganizujących kształcenie w szkołach podstawowych
  • Znaczenie technologii w komunikowaniu się i codziennym funkcjonowaniu osób ze spektrum zaburzeń autystycznych
  • Współpraca rodziców i terapeutów w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych
  • Kompetencje emocjonalno-społeczne osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną uczestniczących w zajęciach w Warsztatach Terapii Zajęciowej przy Stowarzyszeniu na Rzecz Innowacji i Edukacji
  • Znaczenie programów telewizyjnych i treści multimedialnych dostępnych online dla rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym w opinii rodziców
  • Strategie komunikacyjne osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną
  • Zaburzenia i strategie komunikacyjne dorosłych osób z afazją. Studium przypadku
  • Kompetencje emocjonalno-społeczne rodzeństwa osób ze spektrum zaburzeń autystycznych

2024

Rozprawy doktorskie
  • Osobowe, edukacyjne i społeczne uwarunkowania satysfakcji zawodowej niepełnosprawnych absolwentów studiów wyższych Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach
  • Podmiotowe i społeczno-kulturowe uwarunkowania terapii logopedycznej osób z chorobami neurologicznymi

2023

Prace dyplomowe
  • PRZYGOTOWANIE DO PRACY OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ A POTRZEBY RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA A RZECZYWISTOŚĆ NA PRZYKŁADZIE MIASTA SIEDLCE
  • HORTITERAPIA JAKO METODA WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ WCZESNOSZKOLNĄ UCZNIA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM
  • WPROWADZENIE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W ŻYCIE SPOŁECZNO-POLITYCZNE
  • Trudności emocjonalno-społeczne u uczniów Szkoły Podstawowej spowodowane migracją wojenną.
  • Studium przypadku - uczeń z orzeczonym Autyzmem i z Zespołem Aspergera
  • METODA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ JAKO FORMA WSPARCIA ROZWOJU DZIECKA Z AUTYZMEM. STUDIUM PRZYPADKU
  • ARTETERAPIA (PLASTYKOTERAPIA) WE WARSZTATACH TERAPII ZAJĘCIOWEJ SZANSĄ NA UCZESTNICTWO W ŻYCIU SPOŁECZNYM OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU LEKKIM