2022

Prace magisterskie
  • Relacje z rówieśnikami młodzieży ze spektrum autyzmu w opinii i doświadczeniach podopiecznych fundacji ALPHA
  • Dostosowania i modyfikacje programu nauczania w edukacji uczniów z dysfunkcją wzroku
  • Rola rodziców we wspieraniu rozwoju kompetencji matematycznych dzieci w wieku przedszkolnym w powiecie zamojskim
  • Psychospołeczne funkcjonowanie dzieci i młodzieży z celiakią w opiniach i doświadczeniu ich rodziców
  • Postawy studentów lubelskich uczelni wobec osób ze spektrum autyzmu

2021

Rozprawy doktorskie
  • Osobowe i społeczne uwarunkowania jakości życia osób po 60. roku życia z trudnościami w słyszeniu
Prace dyplomowe
  • Teatroterapia dla osób z niepełnosprawnością intelektualną – na podstawie działań teatralnych zespołu „Zwierciadło
  • Podstawy pedagogów specjalnych wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • DIAGNOZA I TERAPIA LOGOPEDYCZNA CHŁOPCA Z AFAZJĄ MOTORYCZNĄ STUDIUM PRZYPADKU
  • DIETA A JAKOŚĆ ŻYCIA DZIECKA ZE SPEKTRUM AUTYZMU
  • TWÓRCZA AKTYWNOŚĆ OSOBY DOROSŁEJ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM INSPIROWANA LITERATURĄ
  • SAMODZIELNOŚĆ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ. STUDIUM PRZYPADKU
  • RODZICE NIEPEŁNOSPRAWNI INTELEKTUALNIE WYCHOWUJĄCY DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
  • WIZERUNEK OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W FILMIE FABULARNYM
  • KREATYWNOŚĆ DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W ASPEKCIE ICH AKTYWNOŚCI PLASTYCZNEJ
  • ZAJĘCIA TANECZNE I MUZYCZNE WE WSPIERANIU DZIECI Z NIEPŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I AUTYZMEM W WIEKU SZKOLNYM
  • SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO PRZEZ OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
  • WIZERUNEK OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W MEMACH INTERNETOWYCH
  • HIPOTERAPIA JAKO FORMA WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECKA AUTYSTYCZNEGO W WIEKU PRZEDSZKOLNYM. STUDIUM PRZYPADKU
  • xxx