Wypromowane prace dyplomowe
2018
Prace dyplomowe
- Nauczanie geometrii uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie III szkoły podstawowej ogólnodostępnej
- Rozumienie sytuacji społecznych u dziecka z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie VII. Studium przypadku.
- Rola wolontariuszy w Stowarzyszeniu Osób Niepełnosprawnych Radosne Serca
- Książka w edukacji i rehabilitacji dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Supporting ASD students’ learning in a mainstream school classroom during Supporting ASD students’ learning in a mainstream school classroom during Supporting ASD students’ learning in a mainstream school classroom during Supporting ASD students’ learning in a mainstream school classroom during Eglish lessons
- Teatroterapia jako forma nauczania języka angielskiego osób z niełnosprawnością intelektualną
- Funkcjonowanie w społeczeństwie osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych Radosne Serce
- Rola ruchu wiara i światło w rozwoju duchowym osób z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście adhortacji apostolskiej papieża Franciszka Gaudete et exsultate
- Rodzina środowiskiem katechezy osób niepełnosprawnych intelektualnie
- Nauczanie języka polskiego osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim na II etapie edukacyjnym
- Podstawy społeczne młodzieży gimnazjalnej wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Katecheza sakramentalna osób z niepełnosprawnością intelektualną w Polsce
- Opóźniony rozwój mowy u dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w wieku 9 lat – studium przypadku
- Funkcjonowanie osoby dorosłej z zespołem Downa na przykładzie kobiety kończącej edukację szkolną
- Metody nauczania literatury dzieci z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim na etapie klasy IV szkoły podstawowej
- Doradztwo zawodowe dla ucznia z lekką niepełnosprawnością intelektualną
- Umiejętności rozwiązywania zagadek słownych i obrazkowych przez uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
- Funkcjonowanie dziesięcioletniego dziecka ze spektrum autyzmu w grupie szkolnej III poziomu prowadzonego metodą Marii Montessori
- Funkcjonowanie 8-latka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym w sferze poznawczej
- Sztuka wizualna osób z niepełnosprawnością intelektualną