2021

Prace dyplomowe
  • KREATYWNOŚĆ DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W ASPEKCIE ICH AKTYWNOŚCI PLASTYCZNEJ
  • ZAJĘCIA TANECZNE I MUZYCZNE WE WSPIERANIU DZIECI Z NIEPŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I AUTYZMEM W WIEKU SZKOLNYM
  • SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO PRZEZ OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
  • WIZERUNEK OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W MEMACH INTERNETOWYCH
  • HIPOTERAPIA JAKO FORMA WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECKA AUTYSTYCZNEGO W WIEKU PRZEDSZKOLNYM. STUDIUM PRZYPADKU
  • xxx
  • ARTETERAPIA JAKO FORMA WSPARCIA ROZWOJU DOROSŁYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ NA PRZYKŁADZIE ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W LASKACH
  • ALPAKOTERAPIA - WE WSPIERANIU ROZWOJU EMOCJONALNEGO I PSYCHORUCHOWEGO OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
Prace magisterskie
  • Wykorzystanie nowoczesnych technologii przez osoby z dysfunkcją wzroku w życiu codziennym, edukacji i pracy zawodowej.
  • Kompetencje społeczno - emocjonalne dzieci w wieku 5-6 lat a poziom akceptacji rówieśniczej
  • Edukacja włączająca w opinii i doświadczeniach pracowników oraz studentów Instytutu Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

2020

Prace magisterskie
  • Podmiotowe uwarunkowania funkcjonowania psychospołecznego studentów z niepełnosprawnością ruchową
  • Relacje między osobami z zespołem Downa a ich rodzeństwem w świetle badań własnych
  • Relacje społeczne studentów z niepełnosprawnością ruchową w świetle badań własnych
  • Funkcjonowanie osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami psychicznymi w świetle badań własnych
  • Praca z osobami z niepełnosprawnością ruchową oraz intelektualną jako szansa rozwoju osobowościowych i społecznych kompetencji wolontariuszy

2018

Rozprawy doktorskie
  • Psychospołeczne i kulturowe uwarunkowania relacji rówieśniczych w edukacji wczesnoszkolnej
Prace dyplomowe
  • Funkcjonowanie dziecka z autyzmem w szkole ogólnodostępnej
  • Nauczanie geometrii uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie III szkoły podstawowej ogólnodostępnej
  • Rozumienie sytuacji społecznych u dziecka z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie VII. Studium przypadku.