Wypromowane prace dyplomowe
2014
Prace licencjackie
- Realizacja podstawy programowej przez ucznia z Zespołem Aspergera w klasie VI integracyjnej szkoły podstawowej. Studium przypadku.
2013
Prace licencjackie
- Funkcjonowanie dzieci z ADHD w środowisku szkolnym w opinii nauczycieli. Badania w Publicznej Szkole Podstawowej im. O. Stanisława Papczyńskiego w Mariańskim Porzeczu i w Publicznym Gimnazjum w Wildze
- Sytuacja szkolna uczniów z dysleksją w opinii nauczycieli. Badania w Szkole Podstawowej w Starej Wsi Drugiej i w Giełczwi.
- Plany osobiste i zawodowe młodzieży z niepełnosprawnością sprzężoną i możliwości ich realizacji na Białorusi
- Funkcjonowanie poznawcze i społeczne młodzieży gimnazjalnej z uzdolnieniami przedmiotowymi. Badania w Zespole Szkół Publicznych w Baćkowicach
- Funkcjonawanie społeczne osób z niepełnosprawnością ruchową na podstawie badań w Stowarzyszeniu Na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo w Lublinie.
- Aktywność osób chorych na stwardnienie rozsiane w obszarze edukacji i pracy zawodowej. Studium indywidualnego przypadku.
- Funkcjonowanie społeczne eurosierot w Szkole Podstawowej nr 11 w Przemyślu. Na podstawie badań dzieci i ich nauczycieli.
- Trudności dzieci pełnosprawnych w klasach integracyjnych. Badania w Szkole Podstawowej nr 32 z klasami integracyjnymi w Lublinie.
- Poznawcze i społeczne funkcjonowanie 6-latków na początkowym etapie edukacji. Badania w Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Zamoyskiego w Janowie Lubelskim
- Postawy licealistów wobec osób niesłyszących-na podstawie badań w Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Zakrzówku
- Dziecko z dysfunkcją słuchu w szkołach ogólnodostępnych - w opinii rodziców
- Umiejętności komunikacyjne osób z niepełnosprawnością intelektualną - możliwości wsparcia. Badania w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lesku.
2012
Prace dyplomowe
- Pozycja dziecka w klasie szkolnej a poziom jego osiągnięć dydaktycznych
- Trudności w uczeniu się czytania u dziecka siedmioletniego klasy I
- Dojrzałość szkoła dzieci z niepełnosprawnością ruchową w wieku 5 lat a założenia reformy oświaty
- Zaburzenia w uczeniu się czytania i pisania u drugorocznego dziecka w wieku ośmiu lat
- Wybrane uwarunkowania umiejętności pisania uczniów klas II
- Poziom kompetencji językowych i komunikacyjnych dzieci 3-letnich uczęszczających do przedszkola
- Poziom kompetencji językowej i komunikacyjnej dzieci 4-letnich uczęszczających do przedszkola