2014

Prace licencjackie
  • Realizacja podstawy programowej przez ucznia z Zespołem Aspergera w klasie VI integracyjnej szkoły podstawowej. Studium przypadku.

2013

Prace licencjackie
  • Funkcjonowanie dzieci z ADHD w środowisku szkolnym w opinii nauczycieli. Badania w Publicznej Szkole Podstawowej im. O. Stanisława Papczyńskiego w Mariańskim Porzeczu i w Publicznym Gimnazjum w Wildze
  • Sytuacja szkolna uczniów z dysleksją w opinii nauczycieli. Badania w Szkole Podstawowej w Starej Wsi Drugiej i w Giełczwi.
  • Plany osobiste i zawodowe młodzieży z niepełnosprawnością sprzężoną i możliwości ich realizacji na Białorusi
  • Funkcjonowanie poznawcze i społeczne młodzieży gimnazjalnej z uzdolnieniami przedmiotowymi. Badania w Zespole Szkół Publicznych w Baćkowicach
  • Funkcjonawanie społeczne osób z niepełnosprawnością ruchową na podstawie badań w Stowarzyszeniu Na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo w Lublinie.
  • Aktywność osób chorych na stwardnienie rozsiane w obszarze edukacji i pracy zawodowej. Studium indywidualnego przypadku.
  • Funkcjonowanie społeczne eurosierot w Szkole Podstawowej nr 11 w Przemyślu. Na podstawie badań dzieci i ich nauczycieli.
  • Trudności dzieci pełnosprawnych w klasach integracyjnych. Badania w Szkole Podstawowej nr 32 z klasami integracyjnymi w Lublinie.
  • Poznawcze i społeczne funkcjonowanie 6-latków na początkowym etapie edukacji. Badania w Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Zamoyskiego w Janowie Lubelskim
  • Postawy licealistów wobec osób niesłyszących-na podstawie badań w Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Zakrzówku
  • Dziecko z dysfunkcją słuchu w szkołach ogólnodostępnych - w opinii rodziców
  • Umiejętności komunikacyjne osób z niepełnosprawnością intelektualną - możliwości wsparcia. Badania w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lesku.

2012

Prace dyplomowe
  • Pozycja dziecka w klasie szkolnej a poziom jego osiągnięć dydaktycznych
  • Trudności w uczeniu się czytania u dziecka siedmioletniego klasy I
  • Dojrzałość szkoła dzieci z niepełnosprawnością ruchową w wieku 5 lat a założenia reformy oświaty
  • Zaburzenia w uczeniu się czytania i pisania u drugorocznego dziecka w wieku ośmiu lat
  • Wybrane uwarunkowania umiejętności pisania uczniów klas II
  • Poziom kompetencji językowych i komunikacyjnych dzieci 3-letnich uczęszczających do przedszkola
  • Poziom kompetencji językowej i komunikacyjnej dzieci 4-letnich uczęszczających do przedszkola