Dorota Tomczuk

Treści historyczne jako element kształcenia interdyscyplinarnego w nauczaniu języków obcych
[Historical content as a part of interdisciplinary education in teaching foreign languages]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Języki Obce w Szkole (ISSN: 0446-7965)
Rok wydania: 2019
Numer czasopisma: 2
Strony od-do: 83-87
Dostęp WWW: http://jows.pl/artykuly/tresci-historyczne-jako-element-ksztalcenia-interdyscyplinarnego-w-nauczaniu-jezykow-obcych



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Dorota Tomczuk",
title = "Treści historyczne jako element kształcenia interdyscyplinarnego w nauczaniu języków obcych",
journal = "Języki Obce w Szkole",
year = "2019",
number = "2",
pages = "83-87"
}

Cytowanie w formacie APA:
Tomczuk, D. (2019). Treści historyczne jako element kształcenia interdyscyplinarnego w nauczaniu języków obcych. Języki Obce w Szkole, 2, 83-87.