Mentoring w szkołach szansą na optymalizację jakości kształcenia młodych nauczycieli - raport z badań
[Mentoring in schools as a chance to optimize the quality of education for young teachers - research report]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Edukacja (ISSN: 0239-6858)
Współautorzy: Lidia Pietruszka
Rok wydania: 2022
Tom: 3(162)
Strony od-do: 17-27
DOI: 10.24131/3724.220302



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Aleksandra Borowicz and Lidia Pietruszka",
title = "Mentoring w szkołach szansą na optymalizację jakości kształcenia młodych nauczycieli - raport z badań",
journal = "Edukacja",
year = "2022",
pages = "17-27"
}

Cytowanie w formacie APA:
Borowicz, A. and Lidia Pietruszka(2022). Mentoring w szkołach szansą na optymalizację jakości kształcenia młodych nauczycieli - raport z badań. Edukacja, 17-27.