2017

Prace licencjackie
  • Środki retoryczne i erystyczne w dyskursie. Analiza na przykładzie debaty prezydenckiej z dnia 5 maja 2015 roku.
  • Retoryka jako narzędzie kaznodziei. Analiza na przykładzie homilii Jana Pawła II z dnia 2 czerwca 1979 roku.
  • Przemówienie Adolfa Hitlera do młodzieży w Norymberdze. Analiza akcji oratorskiej.
  • Ikona Matki Bożej Włodzimierskiej z perspektywy retoryki wizualnej.
  • Moda jako forma komunikacji perswazyjnej. Analiza retoryczna na przykładzie pokazu mody Moschino na jesień/zimę 2016.

2015

Prace licencjackie
  • Logos - ethos - pathos w relacji lekarza z pacjentem. Analiza retoryczna na podstawie wybranych rozmów lekarzy i pacjentów.
  • Moc słowa i charyzmat mówcy z perspektywy retorycznej na przykładzie wybranych mów Jezusa.
  • Metody wpływania na odbiorcę w reklamach społecznych na przykładzie kampanii przeciwko piratom drogowym
  • Sposoby zwalczania przeciwnika w komunikacji politycznej. Analiza retoryczna na wybranych przykładach
  • Analiza środków retorycznych w wybranych utworach poetyckich Jacka Kaczmarskiego
  • Znaczenie sentencji w retoryce na przykładzie twórczości Stanisława Jerzego Leca
  • Analiza retoryczna wybranych wystąpień publicznych Władimira Putina
  • Sposoby oddziaływania na odbiorców na przykładzie przemówienia prezydenta USA Baracka Obamy w Warszawie 4 czerwca 2014 roku
  • Medialny obraz Lecha Kaczyńskiego w "Gazecie Wyborczej" w kwietniu 2010 r. na przykładzie wybranych tekstów. Analiza retoryczna.

2014

Prace licencjackie
  • Stereotyp w funkcji perswazyjnej na przykładzie obrazu kibica w polskich mediach. Analiza retoryczna.
  • Etos mówcy w wybranych wystąpieniach Steve'a Jobsa.
  • Oddziaływanie na emocje w filmie. Analiza retoryczna na przykładzie filmu Deana Wrighta „Cristiada”.
  • Locus a comparatione jako tworzywo filmu. Analiza retoryczna na podstawie filmu „Nietykalni” Oliviera Nakache i Erica Toledano.
  • Funkcjonowanie argumentacji retorycznej w sporze na podstawie filmu Sidneya Lumeta: „Dwunastu gniewnych ludzi”.
  • Perswazja przez ethos w kreowaniu wizerunku firmy. Analiza retoryczna na podstawie wybranych działań marketingowych firmy Mercedes-Benz