2013

Prace licencjackie
  • Elementy komunikacji niewerbalnej w reklamie. Analiza na wybranych przykładach
  • Retoryka i perswazja w warunkach wojny. Analiza przemówień wybranych przywódców.
  • Retoryczne środki w mediacji - analiza na przykładzie kursów i podręczników mediacji
  • Retoryka i erystyka w kampanii wyborczej na tle filmowego obrazu polityki. Analiza na przykładzie filmu "Idy Marcowe"
  • Techniki i sposoby perswazji w reklamach samochodów. Analiza na wybranych przykładach.
  • Topos kobiety w reklamie. Analiza wybranych spotów reklamowych.
  • Retoryka kreowania wizerunku w mediach społecznościowych na przykładzie profilu zespołu Lipali na Facebook'u.
  • Hasło „społeczna odpowiedzialność biznesu" jako forma kreowania wizerunku firmy. Analiza na wybranych przykładach.
  • Perswazja w sporze o gaz łupkowy. Analiza na podstawie filmu dokumentalnego pt. "Kraina w gaz opływająca".