2015

Prace magisterskie
  • Wykorzystanie narzędzi public relations w komunikacji promocyjnej marki Perła
  • Kampanie społeczne jako instrument kształtowania zachowań prospołecznych
  • Czynniki sukcesu rynkowego marki Mercedes-Benz .
  • Kreowanie wizerunku luksusowej marki na przykładzie marki samochodowej Lexus
  • Wzory zachowań konsumpcyjnych wśród kobiet na przykładzie klientek Galerii Handlowej Plaza
  • Wpływ kapitału zagranicznego na pozycję rynkową małych przedsiębiorstw w Polsce
  • Efektywność edukacji medialnej - badania dzieci z lubelskich przedszkoli
  • Funkcje marki luksusowej - badania uczniów klas pierwszych lubelskich szkół średnich.

2014

Prace licencjackie
  • Uwarunkowania socjalizacji konsumenckiej dzieci
  • Społeczny wizerunek kobiety w kampanii marki Dove.
  • Funkcje niekonwencjonalnej reklamy społecznej.
  • Elementy kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie Ikea.
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu w działalności Procter & Gamble.
  • Społeczne znaczenie marek wśród dzieci klas VI zamojskich szkół podstawowych
  • Funkcje kampanii społecznych na rzecz zwierząt.
  • Socjotechniki wykorzystywane w komunikacji promocyjnej sieci komórkowej Play
  • Rola rzecznika prasowego katowickiej policji
  • Postrzeganie marek luksusowych przez gimnazjalistów województwa lubelskiego.
  • Społeczne znaczenie marek wśród dzieci klas I lubelskich szkół podstawowych
  • Niekonwencjonalne kampanie reklamowe w opiniach lubelskich studentów.