2016

Prace magisterskie
  • Wizerunek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy popularyzowany na łamach polskiej prasy w latach 1994, 2004, 2014.
  • Zmiana wartości upowszechnianych w polskiej reklamie na łamach tygodnika „Newsweek”
  • Rozgłos jako narzędzie tworzenia wizerunku wybranych organizacji i celebrytów.
  • Obiektywizm i wiarygodność lokalnej prasy: "Dwutygodnika Suwalskiego" w opiniach mieszkańców Suwałk.

2015

Prace licencjackie
  • Płeć a odbiór seksualnych treści reklamowych
  • Kultura alternatywna a konsumpcja - analiza zjawiska downshifting
  • Strategia rozwoju marki Zara w latach 2012-2014.
  • Funkcje i typy humoru w reklamach Telekomunikacji Polskiej, Plusa, Sprite.
  • Formy i treści reklamy niekonwencjonalnej
  • Wizerunek medialny Joanny Brodzik na podstawie seriali "Kasia i Tomek","Cisza nad rozlewiskiem" i wywiadów prasowych w 2002 i 2014 roku.
  • Socjotechniki sprzedaży bezpośredniej na przykładzie działań przedsiębiorstwa Amway.
  • Analiza kampanii wyborczej Andrzeja Mańki na przykładzie wyborów samorządowych w 2014 roku
  • Strategia komunikacji promocyjnej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na lata 2014-2017
Prace magisterskie
  • Wykorzystanie narzędzi public relations w komunikacji promocyjnej marki Perła
  • Kampanie społeczne jako instrument kształtowania zachowań prospołecznych
  • Czynniki sukcesu rynkowego marki Mercedes-Benz .
  • Kreowanie wizerunku luksusowej marki na przykładzie marki samochodowej Lexus
  • Wzory zachowań konsumpcyjnych wśród kobiet na przykładzie klientek Galerii Handlowej Plaza
  • Wpływ kapitału zagranicznego na pozycję rynkową małych przedsiębiorstw w Polsce
  • Efektywność edukacji medialnej - badania dzieci z lubelskich przedszkoli