Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace magisterskie
- Wizerunek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy popularyzowany na łamach polskiej prasy w latach 1994, 2004, 2014.
- Zmiana wartości upowszechnianych w polskiej reklamie na łamach tygodnika „Newsweek”
- Rozgłos jako narzędzie tworzenia wizerunku wybranych organizacji i celebrytów.
- Obiektywizm i wiarygodność lokalnej prasy: "Dwutygodnika Suwalskiego" w opiniach mieszkańców Suwałk.
2015
Prace licencjackie
- Płeć a odbiór seksualnych treści reklamowych
- Kultura alternatywna a konsumpcja - analiza zjawiska downshifting
- Strategia rozwoju marki Zara w latach 2012-2014.
- Funkcje i typy humoru w reklamach Telekomunikacji Polskiej, Plusa, Sprite.
- Formy i treści reklamy niekonwencjonalnej
- Wizerunek medialny Joanny Brodzik na podstawie seriali "Kasia i Tomek","Cisza nad rozlewiskiem" i wywiadów prasowych w 2002 i 2014 roku.
- Socjotechniki sprzedaży bezpośredniej na przykładzie działań przedsiębiorstwa Amway.
- Analiza kampanii wyborczej Andrzeja Mańki na przykładzie wyborów samorządowych w 2014 roku
- Strategia komunikacji promocyjnej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na lata 2014-2017
Prace magisterskie
- Wykorzystanie narzędzi public relations w komunikacji promocyjnej marki Perła
- Kampanie społeczne jako instrument kształtowania zachowań prospołecznych
- Czynniki sukcesu rynkowego marki Mercedes-Benz .
- Kreowanie wizerunku luksusowej marki na przykładzie marki samochodowej Lexus
- Wzory zachowań konsumpcyjnych wśród kobiet na przykładzie klientek Galerii Handlowej Plaza
- Wpływ kapitału zagranicznego na pozycję rynkową małych przedsiębiorstw w Polsce
- Efektywność edukacji medialnej - badania dzieci z lubelskich przedszkoli