Wypromowane prace dyplomowe
2015
Prace magisterskie
- Wykorzystanie narzędzi public relations w komunikacji promocyjnej marki Perła
- Kampanie społeczne jako instrument kształtowania zachowań prospołecznych
- Czynniki sukcesu rynkowego marki Mercedes-Benz .
- Kreowanie wizerunku luksusowej marki na przykładzie marki samochodowej Lexus
- Wzory zachowań konsumpcyjnych wśród kobiet na przykładzie klientek Galerii Handlowej Plaza
- Wpływ kapitału zagranicznego na pozycję rynkową małych przedsiębiorstw w Polsce
- Efektywność edukacji medialnej - badania dzieci z lubelskich przedszkoli
- Funkcje marki luksusowej - badania uczniów klas pierwszych lubelskich szkół średnich.
2014
Prace licencjackie
- Uwarunkowania socjalizacji konsumenckiej dzieci
- Społeczny wizerunek kobiety w kampanii marki Dove.
- Funkcje niekonwencjonalnej reklamy społecznej.
- Elementy kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie Ikea.
- Społeczna odpowiedzialność biznesu w działalności Procter & Gamble.
- Społeczne znaczenie marek wśród dzieci klas VI zamojskich szkół podstawowych
- Funkcje kampanii społecznych na rzecz zwierząt.
- Socjotechniki wykorzystywane w komunikacji promocyjnej sieci komórkowej Play
- Rola rzecznika prasowego katowickiej policji
- Postrzeganie marek luksusowych przez gimnazjalistów województwa lubelskiego.
- Społeczne znaczenie marek wśród dzieci klas I lubelskich szkół podstawowych
- Niekonwencjonalne kampanie reklamowe w opiniach lubelskich studentów.