Andrzej Michalski

2025

Prace magisterskie
  • Zastosowanie silnika Unreal Engine do tworzenia gier akcji z inteligentnymi przeciwnikami
  • Zastosowanie prostych technik sztucznej inteligencji w grach mobilnych na platformie android
  • Aplikacja desktopowa do typowania wyników Formuły 1
  • Analiza wydajności systemu opartego na Nest.js do zarządzania treścią e-commerce
  • Wieloosobowa gra oparta na technologii WebSocket z proceduralnym generowaniem map
  • Sklep internetowy z funkcją inteligentnego rekomendowania produktów

2024

Prace magisterskie
  • Aplikacja do prezentowania i analizy danych w Oracle Forms
  • Aplikacja w Oracle Forms do zarządzania hurtownią danych

2023

Prace magisterskie
  • Projekt sieciowej gry komputerowej z elementami automatycznego generowania terenu
  • Projekt gry mobilnej wykorzystujący technologię rzeczywistości rozszerzonej
  • Aplikacja sklep internetowy z elektroniką oparta o rozproszoną bazę danych
  • System wspierający proces rekrutacji szkolnej wykorzystujący metody klasyfikacji
  • Komunikacja przy użyciu protokołu HTTP z poziomu baz danych Oracle
  • Aplikacja mobilna zarządzająca przyjmowaniem leków
  • Aplikacja internetowa przeznaczona dla osób chorych na cukrzycę
  • Aplikacja internetowa do przeprowadzania badań ankietowych wykorzystująca bibliotekę React JS
  • Electron JS jako uniwersalne środowisko programistyczne na przykładzie aplikacji do edycji zdjęć
  • Wykorzystanie baz danych oraz mikroserwisów w aplikacji usprawniającej funkcjonowanie biblioteki
  • Aplikacja wspomagająca zarządzanie firmą
  • Zastosowanie wzorców sekwencji w systemach wspierających podejmowanie decyzji