Adam Zadroga

The Origin of Moral Norms in Business Ethics and Marketing Ethics: Personalism versus Utilitarianism

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Seminare. Poszukiwania naukowe (ISSN: 1232-8766)
Rok wydania: 2017
Tom: 38
Numer czasopisma: 4
Strony od-do: 95-101
Słowa kluczowe: norma moralności, personalizm, utylitaryzm, etyka biznesu, etyka marketingu
Dostęp WWW: https://ojs.seminare.pl/index.php/seminare/article/download/244/152/
DOI: 10.21852/sem.2017.4.08



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Adam Zadroga",
title = "The Origin of Moral Norms in Business Ethics and Marketing Ethics: Personalism versus Utilitarianism",
journal = "Seminare. Poszukiwania naukowe",
year = "2017",
number = "4",
pages = "95-101"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zadroga, A. (2017). The Origin of Moral Norms in Business Ethics and Marketing Ethics: Personalism versus Utilitarianism. Seminare. Poszukiwania naukowe, 4, 95-101.