Wypromowane prace dyplomowe
2021
Prace magisterskie
- Funkcje świetlicy szkolnej w opinii nauczycieli i uczniów wybranych szkół podstawowych w Radzyniu Podlaskim
2020
Rozprawy doktorskie
- Funkcje dyrektora szkoły w polskim systemie oświaty
Prace magisterskie
- Małżeństwo i rodzina w opinii młodzieży z Ruchu Światło-Życie Archidiecezji Lubelskiej
- Znaczenie bajek i baśni w wychowaniu społecznym uczniów wczesnoszkolnej edukacji
- Współczesne urządzenia elektroniczne w procesie wychowania dzieci w wieku przedszkolnym w opinii rodziców i nauczycieli
- Specyfika wychowania przedszkolnego w placówkach prowadzonych przez osoby fizyczne. Badania w województwie lubelskim
2019
Prace magisterskie
- Nauczanie domowe dzieci w wieku wczesnoszkolnym w świetle teorii integralnego rozwoju
- Metody wychowania uczniów starszych klas szkoły podstawowej w opinii nauczycieli wybranych szkól lubelskich
2018
Rozprawy doktorskie
- Wychowanie do wartości w gimnazjum w Polsce (w opinii jego podmiotów i w Podstawie Programowej)
- Dyscyplina uczniów gimnazjum a ich osiągnięcia edukacyjne
Prace dyplomowe
- ROLA DZIADKÓW W INTEGRALNYM ROZWOJU DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM W OPINII NAUCZYCIELI I RODZICÓW
Prace magisterskie
- Metodyka wychowania młodzieży gimnazjalnej w rodzinie i szkole
- Metodyka wychowania dzieci w wieku wczesnoszkolnym w opinii nauczycieli i rodziców
- Preferowane wartości w rodzinach funkcjonalnych i w rodzinach dorosłych dzieci alkoholików. Studium pedagogiczne
2017
Rozprawy doktorskie
- Edukacja ekologiczna dzieci w młodszym wieku szkolnym w Polsce i na Ukrainie
Prace dyplomowe
- Znaczenie zabawy w edukacji przedszkolnej na podstawie badań w lubelskich placówkach
Prace magisterskie
- Kariera zawodowa absolwentów wybranych kierunków studiów humanistycznych i technicznych wobec aktualnej sytuacji na rynku pracy
- Studenci pedagogiki i pracy socjalnej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II wobec osób odbywających karę pozbawienia wolności
- Kategoria zdrowego żywienia uczniów edukacji wczesnoszkolnej w wybranych tekstach pedagogicznych
- Metoda dramy w edukacji przedszkolnej na podstawie badań w Krasnymstawie