2016

Prace dyplomowe
  • Rola dziadków w wychowaniu ku wartościom w opinii uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
  • Poczucie patriotyzmu uczniów klas III na przykładzie szkoły podstawowej nr 31 w Lublinie
  • Czas wolny dzieci w wieku wczesnoszkolnym
  • INNOWACYJNOŚĆ DYDAKTYCZNA NAUCZYCIELI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
  • ZABAWA W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ W OPINII NAUCZYCIELI POWIATU RADZYŃSKIEGO
  • WYCHOWANIE PATRIOTYCZNE W EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ NA PRZYKŁADZIE KATOLICKIEGO PRZEDSZKOLA IM. ŚW. FRANCISZKA Z ASYŻU W LUBLINIE
  • DOGOTERAPIA W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ NA PODSTAWIE BADAŃ W CZEMIERNIKACH
  • PRZYGOTOWANIE DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO DO EDUKACJI SZKOLNEJ W OCENIE RODZICÓW ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. MARII KONOPNICKIEJ W WÓLCE DOBRYŃSKIEJ
  • SATYSFAKCJA ZAWODOWA NAUCZYCIELI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ
  • METODY PRACY NAUCZYCIELI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ NA PODSTAWIE KATOLICKIEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI KRÓLOWEJ W LUBLINIE
  • TRUDNOŚCI WE WSPÓŁPRACY NAUCZYCIELI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ Z RODZICAMI UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. J.I. KRASZEWSKIEGO W SNOPKOWIE
  • GOTOWOŚĆ 3-LATKÓW DO PODJĘCIA EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ W OPINII NAUCZYCIELI I RODZICÓW WYBRANYCH MIEJSCOWOŚCI WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO
  • FUNKCJE BAJEK I BAŚNI W EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ NA PODSTAWIE PRZEDSZKOLA NR 25 W LUBLINIE
  • SAMODZIELNOŚĆ DZIECI PIĘCIOLETNICH A ICH GOTOWOŚĆ SZKOLNA
  • CZYTELNICTWO UCZNIÓW W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM
  • TRUDNOŚCI WYCHOWAWCZE UCZNIÓW W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Prace magisterskie
  • Zaburzenia odżywiania młodzieży gimnazjalnej na podstawie badań przeprowadzonych w Gimnazjum w Rejowcu Fabrycznym
  • Wartość życia ludzkiego w opinii licealistów wybranych szkół województwa lubelskiego.
  • Wartość pracy w opinii młodzieży szkół technicznych Parczewa
  • Czytelnictwo a rozwój zainteresowań gimnazjalistów na podstawie gimnazjum im. Jana Pawła II w Górznie