Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace dyplomowe
- Rola dziadków w wychowaniu ku wartościom w opinii uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
- Poczucie patriotyzmu uczniów klas III na przykładzie szkoły podstawowej nr 31 w Lublinie
- Czas wolny dzieci w wieku wczesnoszkolnym
- INNOWACYJNOŚĆ DYDAKTYCZNA NAUCZYCIELI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
- ZABAWA W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ W OPINII NAUCZYCIELI POWIATU RADZYŃSKIEGO
- WYCHOWANIE PATRIOTYCZNE W EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ NA PRZYKŁADZIE KATOLICKIEGO PRZEDSZKOLA IM. ŚW. FRANCISZKA Z ASYŻU W LUBLINIE
- DOGOTERAPIA W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ NA PODSTAWIE BADAŃ W CZEMIERNIKACH
- PRZYGOTOWANIE DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO DO EDUKACJI SZKOLNEJ W OCENIE RODZICÓW ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. MARII KONOPNICKIEJ W WÓLCE DOBRYŃSKIEJ
- SATYSFAKCJA ZAWODOWA NAUCZYCIELI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ
- METODY PRACY NAUCZYCIELI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ NA PODSTAWIE KATOLICKIEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI KRÓLOWEJ W LUBLINIE
- TRUDNOŚCI WE WSPÓŁPRACY NAUCZYCIELI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ Z RODZICAMI UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. J.I. KRASZEWSKIEGO W SNOPKOWIE
- GOTOWOŚĆ 3-LATKÓW DO PODJĘCIA EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ W OPINII NAUCZYCIELI I RODZICÓW WYBRANYCH MIEJSCOWOŚCI WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO
- FUNKCJE BAJEK I BAŚNI W EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ NA PODSTAWIE PRZEDSZKOLA NR 25 W LUBLINIE
- SAMODZIELNOŚĆ DZIECI PIĘCIOLETNICH A ICH GOTOWOŚĆ SZKOLNA
- CZYTELNICTWO UCZNIÓW W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM
- TRUDNOŚCI WYCHOWAWCZE UCZNIÓW W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Prace magisterskie
- Zaburzenia odżywiania młodzieży gimnazjalnej na podstawie badań przeprowadzonych w Gimnazjum w Rejowcu Fabrycznym
- Wartość życia ludzkiego w opinii licealistów wybranych szkół województwa lubelskiego.
- Wartość pracy w opinii młodzieży szkół technicznych Parczewa
- Czytelnictwo a rozwój zainteresowań gimnazjalistów na podstawie gimnazjum im. Jana Pawła II w Górznie