2022

Rozprawy doktorskie
  • Urzeczywistnianie wartości odpowiedzialności przez młodzież szkolną jako czynnik warunkujący osiągnięcia edukacyjne. Studium teoretyczno-empiryczne
Prace magisterskie
  • Aktywność sportowa uczniów a ich osiągnięcia edukacyjne na przykładzie badań w wybranych szkołach gminy Gorzyce
  • Samoocena uczniów a ich osiągnięcia edukacyjne na przykładzie badań w wybranych szkołach powiatu chełmskiego
  • Aktywność muzyczna uczniów a ich osiągnięcia edukacyjne na przykładzie badań w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Bełżycach
  • Społeczno - kulturowe i historyczne uwarunkowania edukacji aksjologicznej w rodzinie na przykładzie badań wybranych rodzin w województwie lubelskim
  • Obszary i przyczyny stresu szkolnego u młodzieży na przykładzie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Specyfika wychowania ku wartościom w rodzinach wielodzietnych w ocenie młodych dorosłych na podstawie badań rodzin województwa lubelskiego

2020

Rozprawy doktorskie
  • Urzeczywistnianie wartości moralnych a osiągnięcia edukacyjne uczniów szkół średnich. Badania w województwie lubelskim
  • Aktywność młodzieży szkolnej w sieci internetowej w świetle Stefana Kunowskiego koncepcji integralnego rozwoju i wychowania (Badania w województwie lubelskim)
Prace magisterskie
  • Urzeczywistnianie wartości wolności przez dzieci i młodzież szkolną z wybranych szkół województwa lubelskiego
  • System wychowawczo-dydaktyczny Marii Montessori jako czynnik wyzwalania podmiotowości dziecka. Badania w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Urzeczywistnianie wartości odpowiedzialności przez dzieci i młodzież szkolną z wybranych szkół województwa lubelskiego
  • Rozwijanie kompetencji społecznych i obywatelskich w Skautingu. Badania na terenie województwa lubelskiego i mazowieckiego
  • System pedagogiczny na etapie edukacji wczesnoszkolnej w świetle szans integralnego rozwoju i wychowania dziecka we wspomnieniach studentów pedagogiki KUL

2019

Rozprawy doktorskie
  • Działalność twórcza młodzieży szkolnej w cyberprzestrzeni a jej osiągnięcia edukacyjne. Badania w województwie lubelskim
  • Struktura sytuacji edukacyjnych w nauczaniu informatyki a osiągnięcia uczniów
Prace licencjackie
  • Adaptacja dziecka trzyletniego w przedszkolu w ocenie rodziców i nauczycieli
  • Zajęcia pozalekcyjne jako czynnik warunkujący rozwijanie zainteresowań uczniów klas VII w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
  • Znaczenie bajek animowanych w rozwoju społecznym dzieci w wieku przedszkolnym w opinii ich rodziców
  • Rozwijanie podmiotowości uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej w opinii nauczycieli