Wypromowane prace dyplomowe
2022
Rozprawy doktorskie
- Urzeczywistnianie wartości odpowiedzialności przez młodzież szkolną jako czynnik warunkujący osiągnięcia edukacyjne. Studium teoretyczno-empiryczne
Prace magisterskie
- Aktywność sportowa uczniów a ich osiągnięcia edukacyjne na przykładzie badań w wybranych szkołach gminy Gorzyce
- Samoocena uczniów a ich osiągnięcia edukacyjne na przykładzie badań w wybranych szkołach powiatu chełmskiego
- Aktywność muzyczna uczniów a ich osiągnięcia edukacyjne na przykładzie badań w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Bełżycach
- Społeczno - kulturowe i historyczne uwarunkowania edukacji aksjologicznej w rodzinie na przykładzie badań wybranych rodzin w województwie lubelskim
- Obszary i przyczyny stresu szkolnego u młodzieży na przykładzie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
- Specyfika wychowania ku wartościom w rodzinach wielodzietnych w ocenie młodych dorosłych na podstawie badań rodzin województwa lubelskiego
2020
Rozprawy doktorskie
- Urzeczywistnianie wartości moralnych a osiągnięcia edukacyjne uczniów szkół średnich. Badania w województwie lubelskim
- Aktywność młodzieży szkolnej w sieci internetowej w świetle Stefana Kunowskiego koncepcji integralnego rozwoju i wychowania (Badania w województwie lubelskim)
Prace magisterskie
- Urzeczywistnianie wartości wolności przez dzieci i młodzież szkolną z wybranych szkół województwa lubelskiego
- System wychowawczo-dydaktyczny Marii Montessori jako czynnik wyzwalania podmiotowości dziecka. Badania w wybranych szkołach województwa lubelskiego
- Urzeczywistnianie wartości odpowiedzialności przez dzieci i młodzież szkolną z wybranych szkół województwa lubelskiego
- Rozwijanie kompetencji społecznych i obywatelskich w Skautingu. Badania na terenie województwa lubelskiego i mazowieckiego
- System pedagogiczny na etapie edukacji wczesnoszkolnej w świetle szans integralnego rozwoju i wychowania dziecka we wspomnieniach studentów pedagogiki KUL
2019
Rozprawy doktorskie
- Działalność twórcza młodzieży szkolnej w cyberprzestrzeni a jej osiągnięcia edukacyjne. Badania w województwie lubelskim
- Struktura sytuacji edukacyjnych w nauczaniu informatyki a osiągnięcia uczniów
Prace licencjackie
- Adaptacja dziecka trzyletniego w przedszkolu w ocenie rodziców i nauczycieli
- Zajęcia pozalekcyjne jako czynnik warunkujący rozwijanie zainteresowań uczniów klas VII w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
- Znaczenie bajek animowanych w rozwoju społecznym dzieci w wieku przedszkolnym w opinii ich rodziców
- Rozwijanie podmiotowości uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej w opinii nauczycieli